Kat som plukker sig

Jamen det var egentlig ikke så meget henvendt på dit indlæg, Lis. Det er kun godt at vi kan fortælle om vores erfaringer. Det jeg mener er bare at vi skal passe på ikke straks at overføre de forskellige erfaringer på vores egne dyr, der kan jo være mange årsager til tingenes tilstand og jeg kunne se at Anna måske blev lidt bange for at problemet kunne være det samme hos hendes kat :slight_smile:
Heldigvis var det jo så ikke andet end en omgang pelsmider. Utroligt nemme at komme af med. Bare husk også at behandle kaninerne som er værtsdyr nr. 1 for de små bæster.
Kanhuske da jeg selv havde kaniner og pludselig fandt små røde prikker på min arm.

Marina

Super godt! -thumbs Sikke en lettelse.

Hejsa…nu er der snart gået et døgn siden vi startede behandling af samtlige katte…det går helt klart bedre.
Vil lige tilføje at hun udover den gængse medicin - får homøpatiske dråber og fiske olie kapsler for at friske den kedlige pels og hud op.

Havde hun ikke haft 9 frække killinger efter sig - havde jeg nok opdaget at hendes pels var kedelig noget før…stakkels pige - men de fleste missemødre smider jo en stor del af deres pels i forbindelse med fødsel og amning og hende her har jo 9 stk at passe…7 af sine egne og de to små polymislinger…så hun har nok at se til, men passer sit “erhver som mor” fortræffeligt :slight_smile:

anna