Kat tog toget helt alene

Jeg kørte med den pågældende togfører i går aftes og fik hans version, som passer fint med det trykte :slight_smile:

Så pas på jeres fritgående katte… måske har de trang til at komme ud og se :wink:

http://www.dsb.dk/om-dsb/presse/nyheder/kat-steg-pa-toget-i-slagelse/

:lol: sikke en sød historie, og sikke en kollega du har :slight_smile: Han kan godt få en god julebonus i år :slight_smile:

Havde den et rejsekort ? :stuck_out_tongue:

Bare den ikke har et klippekort.
Rigtig god slutning og sikke en dejlig togmand

Jeg hørte godt historien i radioen, da jeg kørte hjem fra skole… :lol:

Jeg skreg af grin… Kan lige se lille Nugga, spankulere ned af midter gangen med høj hale, og bare hygge sig :høhø:

Godt der ikke fulgte en kontrolafgift med!

Ih jamen det bruger DSB skam slet ikke mere! Du får da bare et girokort på billettens pris nu. Og er du fra ddet tidligere østeuropa behøver du hverken papirer eller penge, og da slet ikke billet… næh nej hvad skal man med det når DSB sætter rullende varmestuer ind mellem landsdelene?

Dejlig historie - og god for virksomhedens omdømme. :smiley:

Wow! Service! :høhø:

Sikke en sød historie. DSB har fået en dyreguide…:tihi:

:høhø::høhø:

Rigtig sød historie… men jeg ville nu passe lidt bedre på, hvis det var min kat.

Det er ikke sikkert, at alle dens eventyr ender lige så lykkeligt…:sorry:

Nej hvor morsomt :slight_smile:

Åhh hvor en sød historie!

Her er faktisk et billede af Martin med katten :slight_smile:

Sød historie - det er anden gang i løbet af et halvårstid DSB har ydet kattegorisk god service, endnu et plus i bogen til etaten. Det ender jo med man får helt lyst at køre en tur i tog igen en dag :slight_smile:
VH
Susanne

:høhø: Hvor er det bare en skøn historie!! Lidt ligesom den kat der tog bussen hver dag i en lille by i england. :slight_smile:

Godt billede. Katten ser overhovedet ikke sky ud.

Hehe cool kat :wink: