Katjas tamrotter

Så rundede de 5 uger, og om en uge er de gamle nok til at alle hanner kommer over til far.

Eric og Kenny kommer muligvis før, da Eric snart runder 100g og Kenny har rundet det.

Ved 100g er de store nok til at flytte hjemmefra.

(+ er hvad de har taget på i løbet af 7 dage)

Pigerne:

Flamzster Laura - Black Self (aa HH) - 92g (+32g) [Ledig]

Flamzster Hannah - Black Self (aa HH) - 106g (+38g) [Ledig]

Flamzster Stockings - Agoiti Self (Aa HH) - 89g (+30g) [Ledig]

Flamzster Pantsy - Agouti Self (Aa HH) - 85g (+27g) [Ledig]

Drengene:

Flamzster Eric - Black Self (aa HH) - 99g (+36g) [Reserveret]

Flamzster Kyle - Black Self (aa HH) - 96g (+37g) [Reserveret]

Flamzster Stan - Black Self (aa HH) - 95g (+35g) [Beholder]

Flamzster Kenny - Agouti Self (Aa HH) - 105g (+39g) [Beholder]

5 Synes om

En sover, mens en er lys vågen

5 Synes om

Kenny og Eric var på besøg hos Buddy, Buddy livede helt op og virkede meget glad :smiley:

Eric virkede ikke til helt at være med på at være væk fra mor, så han kom tilbage til de andre.

Kenny virker til at have det helt fint ved far, så han bliver der :slight_smile:

6 Synes om
3 Synes om
4 Synes om

En af drengene hænger på stangen mens han spiser :smiley:

6 Synes om

Så har far og søn fået et bedre bur :smiley:

Buret:

Samlet og de er blevet flyttet. Buddy var så bange for at være i hænder at han tissede i min hånd. I det mindste bider han ikke :smiley:

Kenny er heldigvis vandt til hænder :smiley:

Buddy:

Kenny:

4 Synes om

Sikke et dejligt bur de har fået. Er buddy glad for at have fået selskab?

1 Synes om

Ja han er livet helt op :slight_smile: Tror det bliver godt når de sidste 3 drenge kommer derover på søndag :slight_smile:

2 Synes om

Dejligt at høre!

2 Synes om

Kenny er officielt blevet min rotte :smiley: Så jeg gav Katja 200 kr til buret, så skulle hun (eller hendes far) selv betale resten :smiley:

4 Synes om

Bea bed mig igen, denne gang var det min egen skyld, jeg troende hun var en af ungerne, så var ved at hive fat i hende :see_no_evil:

Ovre i drengeburet fik jeg lov til at ae Buddy og nusse ham under hovedet :smiley:

4 Synes om

Buddy er blevet glad for knækbrød :smiley:

6 Synes om

Det er hårdt at være baby :smiley:

5 Synes om

De er nu meget nuttede. Så det er planen at alle hunrotterne flytter og du beholder 2 hanner + Buddy eller alle hanner?

1 Synes om

Min datter beholder Buddy og 1 hanunge, jeg beholder også 1 hanunge, de sidste 2 hanner er reserveret af ham Katja købte de 2 voksne af.

Alle 4 piger og mor er til salg, men bliver her indtil de er solgt

3 Synes om

Lidt aftens film, jeg er træt og Aslan opfangede det vidst og vidste det er sengetid :smiley:

6 Synes om

Når jeg stikker en finger ind i buret, kommer de styrtende for at nippe i den og slikke på den :smiley: Ingen af dem bider til (Kun mor Bea)

7 Synes om

Såret fra det bid jeg selv var skyld i:

3 Synes om

En dejlig bunke bebser :heart:

6 Synes om