KatKabin

Har nogle af Jer sådan en?
Jeg er ret lun på at købe en KatKabin til at have ude i kattegården.

Men hvordan ser den ud bagfra? Altså modsat indgangen?

Jeg mener, at Fanny og banden (Mette/Templebar) har sådan en fætter på deres luksusterrasse. Herhjemme ønsker misserne sig også sådan én til deres nye altan. :rock:

Yep :thumbup: Der står sådan en fætter ude på terrassen. “Nogen” har ikke fået opladet batteriet til mit kamera, så jeg kan ikke ligefrem tage billede af bagsiden, men jeg har kigget på den og den er helt sort og uigennemsigtig. Vi har vinterudgaven med fleeceforing, men den bliver reelt kun brugt i sommerperioden, så foringen ligger som et tæppe på toppen af mit klædeskab :slight_smile:

Jeg købte i sin tid sammen med Jette (JKJ), da det viste sig, at man kan spare en hel del på fragten ved at købe 2 eller flere på én gang, så det vil jeg anbefale andre også at gøre :slight_smile:

Ja, jeg har også en…
Jeg købte den dog brugt herhjemme…og efterfølgende har jeg købt tilbehør til den i England.
Jeg har kun set en kat i den få gange, men de må bruge den for den er da blevet lidt nusset indeni :thumbup:

3 ud af mine 4 bruger den hver eneste dag i sæsonen, så her i huset kan der være trængsel :slight_smile: Som med så meget andet, vi køber til kattene, kan man dog ikke vide det med sikkerhed på forhånd :slight_smile:

Jeg tror sgi jeg satser og bestiller en grøn :slight_smile:

Wauuu de ser godt nok fancy og meget lækre ud :slight_smile:

Vi har “bare” 2 bedrollere uden hjul (hvad hedder de mon så :gruble:) any way … nogle store, mørkegrå plastkasser med flat låg - købt i Jem og Fix.
Vi har skåret et pænt stor hul i den ene ende, og lagt et tæppe ind i.

Kattene elsker disse huler, og især Zulu har besat den ene.
Her ligger han det meste af dagen og gasser sig :høhø:

[QUOTE=Lindvig;649286]Wauuu de ser godt nok fancy og meget lækre ud :slight_smile:

Vi har “bare” 2 bedrollere uden hjul (hvad hedder de mon så :gruble:) any way … nogle store, mørkegrå plastkasser med flat låg - købt i Jem og Fix.
Vi har skåret et pænt stor hul i den ene ende, og lagt et tæppe ind i.

Kattene elsker disse huler, og især Zulu har besat den ene.
Her ligger han det meste af dagen og gasser sig :høhø:[/QUOTE]

Det var fisme da også en god ide!!!

Ja, jeg har nogen stykker af den gamle model og den model der bliver vist. Flere af mine katte elsker dem, og gør at de eksempelvis i regnvejr nyder at ligge ude.

De bruger dem primært om sommeren, men også vinter.