Kattamagasinet

Er der nogen som har fået det i år?
Jeg har nemlig ikke.
Jeg kan ikke huske hvilke måneder det er det udkommer.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;342511]Er der nogen som har fået det i år?
Jeg har nemlig ikke.
Jeg kan ikke huske hvilke måneder det er det udkommer.
Hilsen Lisbeth[/quote]

Marts, juni, september & december :slight_smile:

Pyha, det var godt, så er det altså ikke fordi at de har glemt mig.
Jeg er bare utålmodig:)

Jeg har heller ikke fået det - har rykket for det flere gange :venter:

Men fik det i december, så håber jeg ikke er røget af deres liste igen igen…

[quote=Camilla;343231]Jeg har heller ikke fået det - har rykket for det flere gange :venter:

Men fik det i december, så håber jeg ikke er røget af deres liste igen igen…[/quote]

Det er jo ikke udkommet siden december :slight_smile:
Kommer først midt/sidst på måneden - dvs om 2-3 uger.

Camilla - Hvorfor har du rykket for det? Kom vi ikke først ind i marts for 2 dage siden? :slight_smile:

Tror ikke jeg har formuleret mig klart nok - Jeg har rykket for Kattemagasinet flere gange, fordi jeg slet ikke har modtaget det, i al den tid jeg har været medlem af JYRAK - dvs. over 1 år!

Jeg modtog så det i december, for første gang, og derfor håber jeg ikke at jeg er røget af deres liste igen, således at jeg ikke modtager bladet når det udkommer i marts…

:stuck_out_tongue:

Hvis I af en eller anden grund ikke modtager KatteMagasinet, så kontakt den som står for medlemsregistreringen/kasseren i jeres hovedklub…
Det er mit forretningsnummer, der opgives i bladet og jeg modtager mange opkald, fra mennesker der ikke har fået bladet - men jeg kan desværre ikke hjælpe med en løsning… Det er i hovedklubbens registrering, der er noget galt.
Redaktionsgruppen sidder med meget… men trods alt ikke medlemslisterne fra de fire hovedklubber :smiley: