Katte baby hygge

Der er intet bedre end at hygge med alle sine guldklumper :love2:

  • med en bette i huset er der ikke tid til så meget andet pt. og var noget spændt på om kattene ville føle sig overset en smugle :ups: men birmaer lader sig ikke overse! og så dejligt de gør krav på hyggetid :tihi: det er fast ritual at en af dem skal putte ved mig mens den lille får mad og så dejligt de også vil hygge med hende.

Og andre stunder kat og baby :hjerte:

Helt sikkert mange flere bileder på vej! :ok:

Hvor er de søde allesammen. :hjerte:

Jeg er nok lidt imponeret af det sidste billede, hvor de kigger i kravlegården men ikke hopper op, selvom de sagtens ville kunne gøre det.

Hvor er det sødt :hjerte:

Skønne billeder!! :hjerte:

Åhhhhhhhh :wehuu:
Så bliver man helt varm om hjertet. Smuk baby og dejlige katte.

Du kan tro de er flinke til at lade være med at hoppe op i den, vi var lidt på forkant for den blev sat op flere mdr. før den bette kom for så havde de lige som været igang med at undersøge den og fundet ud af så sjov var den nu heller ikke for min frygt var de slet ikke ville lade hende være og hoppe op hele tiden, så den ros skal de have. :thumbup:

Gid de var lige så opdragene når det kom til ikke at gå på spisebordet :høhø:

Trods baby som dasker til ting og sager som siger lyde så holder de blot øje med det hele fra den anden side af kravlegården. Elysia kan få mange minutter til at gå med bare at stå der og kigge på den lille. :slight_smile:

:thumbup:Dejligt at nogen lader deres børn vokse op med dyr og ikke straks skal af med kattene, når der kommer en baby ind i familien.

Fine billeder af lillepigen og hendes kattevenner :hjerte: