Katte billeder i Januar

God weekend til kattefolket :black_cat:

22 Synes om

Alvin gjorde mig med selskab i sengen i nat. :lovelove:

21 Synes om

Fredag d. 13. med stemingsFritzz.

22 Synes om

Og nu har jeg selskab af ham i sofaen. Talte til ham, og sÄ var han jo nÞdt til at svare. Alvin snakker meget! :grin:

18 Synes om

Han har den smukkeste sorte farve, og jeg elsker hans udtryk og hans tĂŠnder :smelter:

2 Synes om

Aicha og Mascot.

Mercedes.

Lasse.

15 Synes om

Simba maste sig ned under tÊppet, sÄ jeg var nÞdt til at flytte mig

:roll_eyes::rofl:

13 Synes om


Jeg hjÊlper min syge menneskemor med at fÄ en pastil til halsen.

13 Synes om

Mens vi venter pĂ„ at Nalle’s klatretrĂŠ kommer fra leverandĂžren, har han fundet et nyt sted pĂ„ en hylde hĂžjt oppe

15 Synes om

Jeppe er meget utilfreds med at have fÄet et hÞjt og bestemt nej, da han ville skubbe min lysestage pÄ gulvet, selvom han tydeligvis var den eneste ud over mig, der ikke blev forskrÊkket :dokdok:

13 Synes om

Han ligner “Øv, jeg mĂ„ da heller ikke aldrig noget”

:rofl: :rofl:

2 Synes om

PĂ„ vej til arbejde her til morgen mĂždte jeg denne kontaktsĂžgende og snakkesalige kat. Pelsen var velplejet og den var i god foderstand, sĂ„ jeg tror ikke det er en vildkat. Nu vil jeg lige kigge nĂ„r jeg gĂ„r hjem om den er der. I mĂ„ alle have en god dag😊

18 Synes om

Puttekatte :revolving_hearts:

17 Synes om

Alvin kikker pÄ sne.

17 Synes om

1 Är 5 mÄneder og 13 dage - Savnet vil altid vÊre der. :brist: Min lille regnbueis

17 Synes om

Vi kan godt hjĂŠlpe med at pakke til weekenden :rofl::rofl:

16 Synes om

Nu kom der vel ikke en kat med i kufferten ? :hoho:

3 Synes om

Den ene skal med, men vi venter lige til i dag med at pakke ham ned :tihi:

2 Synes om

En lille 30 sekunder video, af en kat, der over ikke syndes om sin ejer :laughing:

https://youtube.com/shorts/mSvaafKsyBw?feature=share

Med venlig hilsen

2 Synes om

Nalle elsker sin fisk. Han kommer totalt op at kÞre og bliver fuldstÊndig eksalteret nÄr han leger med den :fish:rigtig god weekend til jer alle :heart:




21 Synes om