Katte billeder i Januar

Er der Catnip i Nalles fisk - det plejer jo gerne at kunne få dem helt op at køre :rolleyes:

4 Synes om

Det behøves ikke, det klarer han helt selv. Faktisk prøver jeg at give den til ham i små doser, for at han ikke skal blive for stresset :smile:

5 Synes om

Et solstrejf ramte vindueskarmen :sunny:

20 Synes om

Januar portrætter. :hjerte:


Bastian, 10.01.2023


Dushara Tatters and Rags, 12.01.2023


Dushara Cathal Caithlin, 17.01.2023

20 Synes om

Den her lille grønøjede pige er kommet hjem igen. :slightly_smiling_face:

Hun er flyttet ind hos min datter efter godt 6 år i Egeskov :heart:

Øjenfarven er falmet lidt, men hun er det sødeste bette væsen :heart:
Min datter ønskede at have hende allerede da hun var killing, så et stort ønske er opfyldt idag :blush:

24 Synes om

30 sekunder tager det katten selv at åbne buret :grin:
https://youtube.com/shorts/APsOYGSEM2c?feature=share

Med venlig hilsen

4 Synes om

Yerhhhh :weee:så kan vi følge Wilbur’s søsser igen :hjerte:

3 Synes om

Hun er sød og sikken en lækker farve :love:

Hvad hedder den lille smukke grønøjede dame ?

Er hun af dit opdræt ?

3 Synes om

Ja hun er barn af Hildi og født i august 16. :slightly_smiling_face:
Hun er lilla orientalsk korthår, hedder Shannon og er søster til Wilbur der også huserer herinde :smile:

9 Synes om


Så får I også lige et fælles foto af Chokolade Wilbur (som er Shannons bror) og lakrids Basil ( som er Solo og Flappes bror), har også Joanna, som er Brian og Hildi`s datter :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

20 Synes om



19 Synes om

Lasse og Mascot.

Lasse

Mascot

Mercedes

Aicha

17 Synes om

Den seng er vist ved at være for lille til de to stumphaler :heart: :heart:

16 Synes om

De passer lige :tihi:

2 Synes om

Ja jeg ser heller ikke balladen :smile:

3 Synes om

Lille Marie på sin første udstilling i Brædstrup i weekenden. Lørdag nummer 3 af ialt 9 hunner (!! ni - det er ikke en trykfejl), og det var vi vældigt tilfredse med. Søndag begyndte hun at forstå jobbeskrivelsen lidt bedre, så hun skruede op for charmen og blev nummer 1 af 4 hunner. Og på scenen løb hun med alle stemmer over hankatten, så det var jo en helt forrygende start for hende. Det er ikke sikkert hun nogensinde vinder noget igen, og så er det også lige meget - men det var en fin oplevelse :slight_smile:
VH
Susanne

25 Synes om

Fantastisk - godt gået. :thumbup:

1 Synes om

OG hun var sød og nem nok til at hun kunne vises frem af en helt ny steward/føl :smil:

3 Synes om

Ja vi var da også noget imponerede, da der blev lukket for tilmeldinger og vi landede på hele 9 hunner og 4 hanner om lørdagen :slight_smile: Det kunne vi godt tænke os at se lidt oftere :slight_smile:
VH
Susanne

7 Synes om

Tillykke med/til den smukke og dejlige Marie :flag: :smelter:

1 Synes om