Er der Catnip i Nalles fisk - det plejer jo gerne at kunne få dem helt op at køre
Det behøves ikke, det klarer han helt selv. Faktisk prøver jeg at give den til ham i små doser, for at han ikke skal blive for stresset
Januar portrætter.
Bastian, 10.01.2023
Dushara Tatters and Rags, 12.01.2023
Dushara Cathal Caithlin, 17.01.2023
Den her lille grønøjede pige er kommet hjem igen.
Hun er flyttet ind hos min datter efter godt 6 år i Egeskov
Øjenfarven er falmet lidt, men hun er det sødeste bette væsen
Min datter ønskede at have hende allerede da hun var killing, så et stort ønske er opfyldt idag
30 sekunder tager det katten selv at åbne buret
https://youtube.com/shorts/APsOYGSEM2c?feature=share
Med venlig hilsen
Yerhhhh så kan vi følge Wilbur’s søsser igen
Hun er sød og sikken en lækker farve
Hvad hedder den lille smukke grønøjede dame ?
Er hun af dit opdræt ?
Ja hun er barn af Hildi og født i august 16.
Hun er lilla orientalsk korthår, hedder Shannon og er søster til Wilbur der også huserer herinde
Så får I også lige et fælles foto af Chokolade Wilbur (som er Shannon
s bror) og lakrids Basil ( som er Solo og Flappe
s bror), har også Joanna, som er Brian og Hildi`s datter
De passer lige
Ja jeg ser heller ikke balladen
Lille Marie på sin første udstilling i Brædstrup i weekenden. Lørdag nummer 3 af ialt 9 hunner (!! ni - det er ikke en trykfejl), og det var vi vældigt tilfredse med. Søndag begyndte hun at forstå jobbeskrivelsen lidt bedre, så hun skruede op for charmen og blev nummer 1 af 4 hunner. Og på scenen løb hun med alle stemmer over hankatten, så det var jo en helt forrygende start for hende. Det er ikke sikkert hun nogensinde vinder noget igen, og så er det også lige meget - men det var en fin oplevelse
VH
Susanne
Fantastisk - godt gået.
OG hun var sød og nem nok til at hun kunne vises frem af en helt ny steward/føl
Ja vi var da også noget imponerede, da der blev lukket for tilmeldinger og vi landede på hele 9 hunner og 4 hanner om lørdagen Det kunne vi godt tænke os at se lidt oftere
VH
Susanne
Tillykke med/til den smukke og dejlige Marie