Katte billeder i Januar

Hun er dæleme også smuk! :heart_eyes:

2 Synes om

Ja ja de er nu grønne nok endnu i dagslys :blush:

22 Synes om

Dejlige grønne øjne. :hjerte: Er hun kommet hjem igen, fordi Nissen er i gang med at skalere ned?

4 Synes om

Ja han har to kastratpiger tilbage, som han beholder. :slight_smile:

3 Synes om

Lidt trist, at han stopper. :frowning:

2 Synes om

Meget :slight_smile: Men han går mod 87, hvilket må siges at være en ok pensionsalder :wink: Jeg skulle kende ham dårligt om ikke han alligevel kommer og hilser på, hvis udstillingen ikke er for langt væk :slight_smile:

9 Synes om

Og hver gang jeg ser hende, savner jeg Bambina … :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Simba fik lokket mig ud i det gode vejr.

Hr. Og Fru Solsort er blevet mere aktiv inde hos “naboen” så Simba var lige ved at hoppe derind :grin:

17 Synes om

Patienten med den barberede mave som er lige til at kysse på :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Einstein er glad for min store strikcardigan, for så kan han rigtig komme ind i varmen og putte. :heart_eyes:

20 Synes om

Lasse og Mercedes hygger.

16 Synes om

Det gode billede, ja vi skal en del fejlknips igennem inden man ender der :joy:

26 Synes om

Han er en stor baby :heart:

21 Synes om

Find Ulla :joy: … er der 4 eller 5?

11 Synes om

Jeg tror 5

7 Synes om

Tror også 5, synes jeg kan tælle både 5 kranier og rygrade, kun markeret kranier her…

Hvornår er hun er sat til Anne?

7 Synes om

Jeg har markeret rygsøjler, men jeg er ikke god til at se på den slags “urolige” billeder :slight_smile:

4 Synes om

Dag 64 mandag i uge 7

2 Synes om

Pip har aftale med mig om, at hun spytter tre OSH drenge ud og to piger, mindst én SIA :flojte: Det ser ud til hun har styr på antallet, såååååå :thumbup:

8 Synes om

Bastian i legehjørnet… :slight_smile:

Bastian, 12.01.2023

18 Synes om