Katte billeder juli

Naomi vil spille med

16 Synes om

Det ser spændende ud - hvad er det for et spil?
Kan Naomi godt klare jer og vinde :skaal:

1 Synes om

Vi spiller Triominos, hun nøjes heldigvis med at se på :tihi:

2 Synes om

Beimis var med på går tur efter spisetid, og der var en mus lige der inde i digen. Så der blev gjort hold der en stykke tid

Med venlig hilsen beimis ejer

25 Synes om

En smuk herre i kjole og hvidt :heart_eyes:

1 Synes om

Hvor er han fin… :blush:

1 Synes om

Hun har sovet hele natten inde ved ham på 6 år. Og sover endnu og kl. 6.20. Hun plejer at stå op når hun kan høre jeg er oppe. Men nej. Hun nyder at sove længe sammen med drengene… :heart: Omgivet at legetøj. :grin:

24 Synes om

Hende har I nu været heldige med - og omvendt :heart:

5 Synes om

Hun er dejligt og så sød og sove sammen med legetøj :tihi:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Hvor er han flot. :hugs: Er han en meget stor kat?

1 Synes om

Tak, :blush: nej det er syndes jeg ikke han er 4 kg ligger han på, om vinter er han på 4,5 kg

Med venlig hilsen beimis ejer

Det er et fantastisk spil :slight_smile:

Bulderbassen er taget hjem og nu har jeg mor for mig selv … :smiling_face_with_three_hearts:

26 Synes om

Bela nyder hendes tandløse kastrat liv :grinning:

23 Synes om

Der er ingen grænser for hvad man skal finde sig i som slave - Fiona rækker tunge af mig… Så meget for at få taget et billede af hende… :wink:

18 Synes om

Ok jeg tænkte nu heller ikke tyk men bare stor. Min Alfred vejer 7 kg uden at være tyk. :blush:

1 Synes om

Herre gud, er det det eneste du skal stå model til :sunglasses::smile::crazy_face:

Haha ja hun har endnu ikke hevet mine lyskæder ned, men ret meget andet er hun master mind bag :joy:

Lige lidt af banden

Mascot har for en kort bemærkning overtaget Mercedes plads

Mercedes

Lasse

Aicha

Lasse, Mascot og Mercedes vender nakken til

17 Synes om

Nej Lathania, bare nej. Vi skal sove så hektisk aktivitet i soveværelset lige nu er no-go.

21 Synes om