Katte billeder juli

Sikke et par lækre gutter, du har der, Nina :smiley: :hjerte: Vin-gutten er godt nok vokset!

1 Synes om

Hmm, der må være et program, de har glemt at installere på internatet :p:

1 Synes om

Ja, den lille bølle er ved at være en stor bølle :heart:
Han blev faktisk 2 år i søndags og har i et godt stykke tid været stor nok til at vi har kunnet tage fejl af ham og Skofus, hvis vi lige ser en brun stribet ryg gå forbi.
De to blå vi har er ca samme nuance og størrelse, men Puffe har hvide aftegninger og Silas er guldfarvet. Og Skofus og Chardonnay er også “ens” bortset fra potefarven.
Man kan næsten argumentere for at der kun er to katte. Én brun og én blå - med og uden hvide poter :grin:

6 Synes om

Og husk så lige, at kastrater ikke tæller kat-mæssigt i antal :wink: Såehm… Er der ikke lidt tomt hjemme hos jer? :smiley:

4 Synes om

Sikke smukke billeder af smukke katte :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det er utroligt så meget ingen katte kan fælde :laughing:

1 Synes om

I know - samme problematik herhjemme :open_mouth: Jeg forstår simpelthen ikke, hvor al den pels kommer fra :thinking:

3 Synes om

Har nogle der har denne holdning små børn/ babyer og katte kan ikke være i samme hjemme. Tro der vil tvangs vise denne her video på 10 min til :muhaha:

Men på den anden side, når man har denne holdning er det måske bedst katte ikke er i hjemmet

Med venlig hilsen beimis ejer

8 Synes om

Ja der er godt nok mange skrøner med at katte er de rene dræbere, når der er baby i huset :dohdoh:

2 Synes om

Indehygge i det nye hjem, når vi nu ikke må komme ud endnu. :crazy_face:

20 Synes om

Åååårh :smelter:

Helt så nemt er det ikke gået herhjemme, men jeg tror vi nærmer os. I dag tog jeg barn og kat i at nusse og putte lidt - tror ikke jeg måtte se det :grin:

9 Synes om

Selvfølgelig måtte du ikke se det :wink: for hvis du så det, gælder det ikke, sådan er reglen ihvert her med mange ting

Men hvor det lyder dejligt de to finder hinanden :blush:
Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Har Sigga været fornærmet over at få konkurrence? At der er andre end hende, der optager din tid? Eller har det bare været for meget med sådan en lille utilregnelig tumling? :slight_smile:

2 Synes om

Lidt af det hele. Det tog vel omkring 1 måned før hun gad snakke med mig efter fødslen. Og hun er stadig mindre opsøgende - hvorimod hun springer på min far med det samme, når han er her. (Han passede hende, mens jeg var indlagt x2 med Herman, og vi har jo i lange perioder henover efteråret og vinteren også boet hos mine forældre.) Og efterhånden som Herman er blevet større har hun opholdt sig i et andet rum, når han vågen. Men hun har næsten hele vejen sovet hos mig (og Herman når han ender i min seng). Og nu begynder hun mere at være i stuen sammen med os.

Men jeg må jo også indrømme at mit overskud til leg og til at opsøge hende har været for lille - især da jeg blev syg :ked: Har mange gange overvejet om det var rimeligt overfor hende :ked: Men jeg har bare heller ikke villet træffe beslutninger, mens jeg havde det allerværst. Vi har været sammen så længe, at hi skylder hinanden at give det alle chancer. Så jeg har kæmpet for at få det til at fungere på en måde som er ok for alle. Derfor betyder det også meget, at det går fremad, både med mit overskud og med “ungernes” indbyrdes relation. :hjerte:

11 Synes om

Jeg forstår dig SÅ godt. Selvom vi er to, så er der bare perioder, hvor vi nærmest ikke får klappet på drengene. Lige nu er en af dem. Det er en konstant dårlig samvittighed.

De har også nærmest alle reageret med at forelske sig i vores faste gæster - mine forældre og Runes forældre.

6 Synes om

Unset om det er hund eller kat, så tænker jeg det er ens i alle hjem, hvor der kommer småfolk, så er der en periode hvor, dyrene bliver lidt overset, men dårlig samvittighed til følge :kram: Hatten af for du giver tid til at se om ikke det løsner op :kram: Alt for mange giver op halvvejs og omplacere dyrene.

:kram: til jer også @Lykke

8 Synes om

Skal vi ikke holde os til billederne her og tage snakken i de dertil indrettede tråde?


Dushara Tatters and Rags, Dushara Cathal Caithlin og Bastian 21.07.2021.

17 Synes om

Føler mig overvåget

17 Synes om

Må jeg ikke se flere billeder af lækker musen… Synes jeg ser alt for få billeder af persere…

Joda! Jeg kan dog ikke helt huske hvilke, jeg har delt herinde, så kan godt være der er nogle gengangere:

17 Synes om