Katte billeder oktober

Det manglede bare andet :hoho:

8 Synes om

Du er godt trænet :joy:

2 Synes om

Hvis det er mig du mener så ja :joy:

Mille kom pludselig på, at hun også godt kunne bruge dynen nu den var i sofaen :hjerte: Jeg har stadig ikke vænnet mig til, at hun er blevet en kat, der gerne vil nusse og putte i den grad hun efterhånden vil, så jeg føler mig stadig utrolig heldig, når hun kommer og vil snakke :hjerte:

11 Synes om

Okay Mille… dette sker efterhånden hver gang jeg har været i bad, så skal hun ind i brusekabinen og ud igen, når hun har drukket lidt vand fra gulvet, og sat våde fodspor. Hun glemmer sommetider at man glider på vores klinker i huset, når poterne er våde. :joy::heart:

14 Synes om

Ja, katte synes tit, at sæbevand smager bedre end almindeligt vand :dokdok:

Nej, det er nok mere noget med vand alle mulige andre steder fra end den skål, der er beregnet til det :slight_smile:

5 Synes om

Jeg kan lige se, hvordan Maja kommer til at gå og vande gulvet, når Mille bliver gammel :tihi:

Hvor stor er en killing - så stor ,:wink:

Born er knap 5 mdr og vejer knap 4 kg.
Alexander er godt 3år, været kastrat nogle få mdr og er ved at nå sin normal vægt. Han vejer lige godt 8 kg.

Born vejer det samme som Alexander gjorde ved samme alder.

12 Synes om

Ha ha ja hvad gør man ikke for de kære katte… :joy:

4 Synes om

Godt der er tre dages ferie endnu! Jeg var væk hjemmefra i 2-3 timer og kom hjem til 20 minutter af dette :surrender: Mille er smuttet og Jeppe har anbragt sig ved siden af mig :hjerte:

14 Synes om

Sikke en energi de ligger for dagen :woozy_face:

20 Synes om

Kærligheds-energi :hjertekat: :smelter:

2 Synes om

Bastian er blevet ramt af vanvid i sin tunnel… :wink:

Bastian, 09.02.2017.

21 Synes om

Lige om lidt er den her smuksak 2 år gammel, og jeg er stadigvæk helt og aldeles forelsket i hende :heart:

Det kunne godt tænkes det var planer for hende…

21 Synes om

Her lige et par spritnye billeder af Aicha.

17 Synes om

Der var hun jo, smukke Aicha :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Jep, men hun hader det at få taget billeder :slight_smile:

1 Synes om

Ha ha, ja tænkte nok, det var sådan noget der var årsagen :smile:.
Så må du snig fotografere hende.

Det må jeg gøre med Mollie, hun synes altid, at jeg skal lade være med det pjat, og så komme og kæle med hende i stedet for :heart_eyes_cat::smiling_face_with_three_hearts: .
Så billeder af hende, er ofte en snude, helt tæt på, eller hale og bagben på vej ud af billedet :joy:.

4 Synes om

Aicha, hun gør det samme som din pige ha ha.
Når jeg sniger mig til billeder af hende er de som oftest bare en stor pelsklump man ikke kan se hoved og hale på, derfor jeg jeg helst vil have hende som vågen :slight_smile:

4 Synes om

Ja det kan jeg godt forstå, at du foretrækker. Og de er da også virkelig rigtig gode, de billeder du har vist af hende, både i går og i dag :blush:.

1 Synes om