Katte billeder oktober

received_270620504956521
Nåeh ja… Han er (muligvis) også blevet lidt klogere… Han har i hvert tilfælde erfaret, at man kan blive pænt våd af, at jagte ænderne :roll_eyes:

19 Synes om

1 World Problem… Men mit højre ben er blevet nedlagt fra to sider på samme tid… :rolleyes:

15 Synes om

Ronja

20 Synes om

I dag fejrer Rags sit 10 års jubilæum hos os. :hjerte:
1000 tak til Teresa Guldager - han er bare den rareste kat, jeg nogensinde har mødt. :smiley:

Dushara Tatters and Rags, 19.09.2021

30 Synes om

Tillykke Rags :flag: Med din jubilæum :ballon:
Hvor er du flot :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Rags er ligeså flot som han er rar :smiling_face_with_three_hearts:
Tillykke med jubilæet :flag:

1 Synes om

Alle jer der har sø i haven med fisk i, er jeres katte lige så venlige :huh:, eller er den her kat meget venligt af sig :slightly_smiling_face:

8 Synes om

Lille Mille… helt op på skulderen. Og så skal man have masser af møsser :smiling_face_with_three_hearts::laughing:

18 Synes om

Hvad har jeg lige lavet? :person_facepalming: sorry

4 Synes om

Mulle :heart:

23 Synes om

Han har stadig styr på skilningen :hoho:

1 Synes om

Præcis hvad du har lavet, ved jeg ikke - men nu har jeg fjernet det, der ikke skulle være der :slight_smile:

2 Synes om

Nope, da jeg startede med Maine coon lavede jeg en lille dam til dem med fisk, der gik 3 dage, så havde de fanget de første 7, de legede med dem, men gad ikke æde dem. :argh:
Resten af fiskene blev sendt i eksil hos min bror

3 Synes om

Smisk husets nye kastrat, han har dog fundet et nyt smørhul og flytter d. 31. oktober

18 Synes om

Nu får vi se om det virker - hvis det ikke gør så var det bare en ultra kort video af Born

https://m.facebook.com/groups/487837005029456/permalink/1229955450817604/

8 Synes om

Ja, og selv i blæsevejr sidder den bare som den skal :smile:

2 Synes om

De halve af gang, når jeg er oppe ved beimis og skynder mig ind i stue, er det dette syn der møder mig

12 Synes om

Knud og Fritzz fejrer ‘Caturday’ i sofaen.

20 Synes om

Jeg har måtte følge ordre, og hente dynen ind i sofaen selvom jeg ikke fryser, Jeppe blev ved at mijave af mig indtil jeg hentede den så han kunne få lov at putte :tihi:

20 Synes om

Jeg har åbnet for varmen og forventer at finde Bambina her, de næste mange måneder …

21 Synes om