natten mellem den 26/27 slap Fjummer ud da vi pga fugt problemer luftede ud i bagggang. troede faktisk ikke hun kunne komme under døren men det kunn hun (det vindue står normalt lukket).
Vi så hende så i haven og ivan fik hende ind i garagen kl 0500. Vi fik hende op i et hjørne men hun slap forbi os og flygtede MEGET lavt og hurtigt var tydeligt hun var hunderæd Derefter har vi ikke set hende. Har sat 2 transportkasser op med nullerput i og sat en af ildernes brugte bakker i haven så det lugter velkendt. Vi har sat mad ud men det er ikke rørt Har gennemtravet skoven med Gynt uden held også og haft ham ude i haven for at håbe hun får færten af ham.
Er ved at printe efterlys sedler ud jeg sætter på folks postkasser hvor jeg beder dem kontakte os hvis de ser hende. Der er sat en efterlys på dyrenes beskyttelse og i chip registeret og falck havde heldigvis ikke samlet hende op fra vejen af.
MEN da hun er ræd vil det blive svært at fange hende hvis vi ikke får hende op i et hjørne. Hvor finder jeg en kattefælde at sætte op der hvor hun forhåbentlig opdages.
[QUOTE=tzari;1118748]natten mellem den 26/27 slap Fjummer ud da vi pga fugt problemer luftede ud i bagggang. troede faktisk ikke hun kunne komme under døren men det kunn hun (det vindue står normalt lukket).
Vi så hende så i haven og ivan fik hende ind i garagen kl 0500. Vi fik hende op i et hjørne men hun slap forbi os og flygtede MEGET lavt og hurtigt var tydeligt hun var hunderæd Derefter har vi ikke set hende. Har sat 2 transportkasser op med nullerput i og sat en af ildernes brugte bakker i haven så det lugter velkendt. Vi har sat mad ud men det er ikke rørt Har gennemtravet skoven med Gynt uden held også og haft ham ude i haven for at håbe hun får færten af ham.
Er ved at printe efterlys sedler ud jeg sætter på folks postkasser hvor jeg beder dem kontakte os hvis de ser hende. Der er sat en efterlys på dyrenes beskyttelse og i chip registeret og falck havde heldigvis ikke samlet hende op fra vejen af.
MEN da hun er ræd vil det blive svært at fange hende hvis vi ikke får hende op i et hjørne. Hvor finder jeg en kattefælde at sætte op der hvor hun forhåbentlig opdages.
Håber virkelig hun snart kommer hjem :S[/QUOTE]
Sikke noget møg, Vivian - de bedste ønsker og håb herfra! Harald Nyborg har en mårfælde, som vi har fanget en del af de fritløbende i - skal jeg køre forbi og købe én til dig, til Vamdrup? Den koster blot 278,- kroner. Claus er i Billund Lufthavn allerede imorgen ved 13,45-tiden (kommer sydfra) - du har ikke så langt derud? Han kunne evt. tage den med, når han henter dommere, så kunne du møde ham der?
VH
Susanne
oh det dig troede det var Kim fra byen af Ja pt ved vi så ikke hvor hun holder til men regner med at sætte den i nabo garage hvor hun gemte sig sidst og håbe hun søger der mod først
fik en god ide fra nethe. Jeg sover i garagen /carporten i nat og håber hun er i området og så tør komme hen når jeg forholder mig stille og roligt uden at søge efter hende eller virke ked/desperat
Øv hvor trist
Vores Cirkeline, smuttede også ud af et vindue for noget tid siden og vi bor på 1. sal så det var lidt kritisk i det at hun ikke selv ville have mulighed for at komme ind.
Jeg satte sedler op med numre i område, ved butikker osv. Jeg var lidt genert ved at gå ind og spørge om lov til at hænge sedlerne op først, men blev så positivt overrasket over hvor søde og venlige alle folk var, og alle de steder jeg spurgte fik jeg lov at hænge op.
Efter fire-fem dage ringede en pige, at hun havde set missen i sin opgang, hun skulle lige til at smide den ud i gården, men kom så i tanke om at hun havde set billedet på opslaget. Det var længere væk end jeg havde regnet med at hun ville gå, så til en anden gang ville jeg helt klart fokusere på butikker og den slags, hvor folk kommer til fra hele området…
Håber snart i finder jeres mis, det er så forfærdeligt ikke at vide hvad der er sket
Og så få lavet sedlerne med et godt farvefoto på i god størrelse, jeg havde både et som viste hendes hoved og et med hendes krop på et A4 ark.
Men måske skal I passe på med at sætte sedlerne uden på postkasserne, måske nogen kunne blive negative over det? Måske hellere put en i postkasserne og så sæt masser op på elbokse, lygtepæle og især busstoppesteder og butikker hvor folk alligevel står og glor… I kan også overveje en annonce i lokalavisen…
-for at hun pludselig ligger og putter hos dig i nat :trøste:
det er en lille “lap” på 1/4 stykke a4 der ikke står over navnet, så lige til at krølle sammen i ens hånd dog smide ud hvis man ikke vil hjælpe. folk er også rigtig søde her i byen og skal nok holde øje:)
æv intet held:( Sov heldigvis fint derude så tager en nat mere. Hele natten drømte jeg hun krøb op til mig og jeg bare kunne smide hende i kassen og tage hende ind for så at vågne og se hun stadig var væk og mad stadig ikke var rørt ved Fuglene skrapper op nu men kan ikke se hvad de skrapper op af var ude og kikke i nærheden af dem