Katte foto søges

Hej
Vi er nogle, der er ved at starte et nyt projekt for katteejere i Dk via net og der kommer meget mere senere. I den forbindelse søger vi nogle gode kattefoto af forskellige katte, racer, adfærd, flere katte sammen osv osv i høj opløsning, som vi må bruge frit til projektet. Foto vil indgå i tv udsendelser samt artikler, foredrag, bøger, pjecer osv - alt sammen for at oplyse om kattens adfærd og klæde ejere på til at få det bedste liv sammen med mis.

Du må gerne sætte byline/opdrætternavn på fotoet, før du sender det, hvis du ønsker det. Men du skal gøre det selv før du mailer fotoet.

Foto mailes til mig på [email protected]

Hvis nogle har et foto af en kat, der flehmer så savner jeg stadig det, men ellers søger jeg bredt foto af katte i alverdens situationer - også gerne udstillinger, agility, træning osv. Samt helt almindelig foto af skønne katte, der bare er katte når de er bedst. Sjove foto er meget velkommen også, og også gerne foto af jagt, byttedrab og spring samt katte og hunde sammen

På forhånd stor tak :slight_smile:

Har du spørgsmål så kontakt mig og spørg. Jeg må desværre ikke fortælle om projektet i detaljer endnu.