Katte i huset

Af Doreen Tovey.

Hvis I ikke allerede har læst den, så gør det! Det er verdens sjoveste kattebog!

Jeg har læst den fem gange, og forleden kørte jeg den ud til Elin, fordi jeg ikke kunne bære, at hun ikke kender den.

Jeg er sikker på, at de, der har læst den, er enig, når jeg siger, at den bog bør alle med katte og humor læse:-)))))

MVH

Jo jo, fornylig endda, fik fat i den engelske udgave -LOL
Samtidig er jeg lidt forvirret, for et eller andet sted giver den racen et ufortjent dårligt ry?
Jeg er ialtfald sten-super-sikker på, at jeg aldrig skal have SIA - du almægtige, en kommers! -surrender
Næh, jeg har persere :wink:

Disse kan jeg også anbefale:

Amory, Cleveland
Katten der kom ind i varmen

Emne: katte
Den amerikanske forfatter beretter om sine glæder, genvordigheder og oplevelser sammen med katten Isbjørn

Alexander, Lloyd
Katten der sagde nej og andre historier

Herriot, James
James Herriots kattehistorier

Emne: katte ; kæledyr
Fra sin tid som dyrlæge beretter James Herriot i ti forskellige noveller om sjove og sørgelige oplevelser, han har haft med sit foretrukne kæledyr, katte

Åhhh ja det er bøger der er pengene værd :thumbup::thumbup:

[quote=MiSi;88784]Jo jo, fornylig endda, fik fat i den engelske udgave -LOL
Samtidig er jeg lidt forvirret, for et eller andet sted giver den racen et ufortjent dårligt ry?
Jeg er ialtfald sten-super-sikker på, at jeg aldrig skal have SIA - du almægtige, en kommers! -surrender
Næh, jeg har persere ;-)[/quote]

Dårligt ry! - Det kan du da ikke mene :?
Netop den bog er årsag til, jeg kunne fylde huset med siamesere :wehuu:
(hvis jeg altså ikke havde mine Coon’er).

[QUOTE=Mega;88829]Dårligt ry! - Det kan du da ikke mene :?
Netop den bog er årsag til, jeg kunne fylde huset med siamesere :wehuu:
(hvis jeg altså ikke havde mine Coon’er).[/QUOTE]

Samme her:-)

Og den her

Amory, Cleveland
Katten der kom ind i varmen

Katten deri hedder Isbjørn (Nanoq:-))

Og den er bestemt også god!

MVH

[QUOTE=MiSi;88784]Jo jo, fornylig endda, fik fat i den engelske udgave -LOL
Samtidig er jeg lidt forvirret, for et eller andet sted giver den racen et ufortjent dårligt ry?
Jeg er ialtfald sten-super-sikker på, at jeg aldrig skal have SIA - du almægtige, en kommers! -surrender
Næh, jeg har persere ;-)[/QUOTE]

Jeg eeeelsker intelligente katte - jeg morede mig i den grad over der på tryk stod beskrevet observationer jeg selv havde gjort med mine “kræ” men ikke turde sige højt af skræk for at blive betegnet totalt rablende …
(forskellen fra almindelig opfattelse er “totalt” :slight_smile:

Med lidt fantasi, kan de fleste af os nok få skriblet lige så vilde historier ned…
Kan huske første gang jeg læste den… jeg havde lige fået Saga - og blev hurtigt enig med mig selv om at hun da måtte være skabssiameser :smiley:
Ungerne på SFO’en elskede for øvrigt også historierne…

Se nu ham Poker, nu sidder han igen i sin varmehule, helt ned om ørerne med arkitektlampen, har selv hevet den derned - han er for viderekommende:-) så han passer fint til mig.

Ja jeg er heller ikke så skræmt over at få en siam i 2009:-) Mine nuværende kræ er lige så skøre som dem i bogen, så den kan næppe være værre.

Viser den sig at være det, så har jeg forhåbentlig en masse år foran mig til at skraldgrine af min “ulykke”:slight_smile:

Katteejere har humor - det kendetegner os:-) Ellers kunne vi ikke leve med katte

Der er da lige nogle bøger til ønsker der :slight_smile:

Jeg læste bogen færdig i aftes og jeg bliver nødt til at læse den højt for Mogens, hvis jeg kan for latter.
Den er bare så herlig og jeg tror jeg har vækket Mogens jeg ved ikke hvor mange gange, fordi jeg grinede højt af kattenes gale streger.
Min fantasi kom på overarbejde, sammen med lattermusklerne, da jeg læste om hvordan forfatteren fik sin kat ud af div. biler og om hvordan hun polerede bilerne fri for poteaftryk.

Det var lige før Mogens flyttede ned på sofaen.
Knus Elin

Hahaha Ja den med poterne er fantastisk! Dejligt - jeg VIDSTE du kunne lide den Elin:-)))

Er Leopold så en siam:-)

Haha

Mon ikke, vi kan finde lidt “siam” i alle vores katte ? :inlove:

Mega: Det tror jeg bestemt:-) Jeg spørger fordi Elin grinede af bogen lørdag fordi de katte minder helt ENORMT om Leopold:-)))))

Jeg MÅ bare finde den bog nu…
Jeg vil læse den… Jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil…

Den lyder til at kunne stramme en mavemuskel eller to op på en nat…-LOL-LOL-LOL

[QUOTE=lenschow;89196]Hahaha Ja den med poterne er fantastisk! Dejligt - jeg VIDSTE du kunne lide den Elin:-)))

Er Leopold så en siam:-)

Haha[/QUOTE]

Jeg er sikker på hvis du spørger ham, så kommer han langt væk fra. Et sted der hedder Bengalien, det sidste er noget Otto siger han har sagt.
Hvis du spørger mig, er jeg villig til at lægge hovedet på blokken og påstå hans mor har været kæreste med en siam;o)

Knus Elin

Leopold - the Sacret cat af Bengal!

hahahahha

HVER GANG der er bøvl med Tipsen, så skal jeg bare rejse mig, tage min jakke og sige “Nå SÅ henter Helle Leopold”! så bliver killing sååååå rooolig ’

hahahhaha