Katte i Netto

:slight_smile:

Til jer, der ikke får reklamer er jeg nødt til lige at vise jer dette :

De skønneste sager med katte på :

Sengetøj

Natkjole

Paraply

Sokker

Indkøbstaske

:slight_smile:

[B]http://viewer.zmags.com/publication/705722a6#/705722a6/6[/B]

Årh, jeg skal da vist i Netto i dag :slight_smile:
Tak for tippet :thumbup:

[quote=DortheM;297374]Årh, jeg skal da vist i Netto i dag :slight_smile:
Tak for tippet :thumbup:[/quote]

:inlove:
Var da så lidt, men tilbudene med katte gælder først fra torsdag - så du ikke går forgæves…

:slight_smile:

Så venter jeg til torsdag :høhø:

:inlove:

Det gør jeg også - jeg er NØDT til at eje sengetøjet.

:kryds:

Jeg tror, jeg bliver skilt på stedet, hvis jeg kommer hjem med det meget lyserøde sengetøj:S:uha:-what:muhaha:

:høhø::høhø::høhø:

Ja, måske… men jeg tænkte mere på små piger, måske en god julegaveidé … og så mig, der ELSKER lyserødt.

:inlove:

Jeg overvejede osse det sengesæt … til mig selv :ups: men er blevet enig med mig selv om, at de 149,- nok vil lune mere et andet sted i budgetet :S

Men et par strømper kunne det måske blive til -surrender

-LOL -LOL -LOL

Jeg tror også manden ville sende mig nogle meget underlige øjne, hvis jeg kom hjem med det. Måske ville han sove i stuen :høhø:

[quote=Denise;297428]-LOL -LOL -LOL

Jeg tror også manden ville sende mig nogle meget underlige øjne, hvis jeg kom hjem med det. Måske ville han sove i stuen :høhø:[/quote]

Omvendt, så BROKKER Jan sig helt vildt over det lækre sorte sengesæt, jeg investerede i, da vi fik den nye seng. Et eller andet vrøvl om at han har svært ved at se kattene på det :rock:
Så sådan en lyserød rædsel MÅ da være opfyldelsen af hans inderste drømme… :muhaha: Han vil da i hvert fald ikke have svært ved at få øje på kattene!-LOL

[quote=Ann K;297455]Omvendt, så BROKKER Jan sig helt vildt over det lækre sorte sengesæt, jeg investerede i, da vi fik den nye seng. Et eller andet vrøvl om at han har svært ved at se kattene på det :rock:
Så sådan en lyserød rædsel MÅ da være opfyldelsen af hans inderste drømme… :muhaha: Han vil da i hvert fald ikke have svært ved at få øje på kattene!-LOL[/quote]

jamen hvis han ikke kan li det sorte, så bliver han nok glad hvis du køber et nyt :høhø:

Hvordan mon min mand ville se ud i hoved hvis han fik sådan et sæt i julegave :tihi:

Jeg tror jeg “nøjes” med en mulepose…hvis jeg kan støve en op på torsdag - den er praktisk og ikke alt for tuttenuttet :høhø:

UH de strømper må jeg simpelthen eje et par eller 5 af :tihi:

Gemalen fylder år d. 4. 12…han skal fisme da have et sæt sengetøj :rock:

Skal der ikke mere til Camilla - så lad ham da løbe…:tihi: :tihi:

Problemet er vel egentlig lige så meget, at jeg også skal ligge i det!!! :s:thumbdown::smiley:

Camilla er begavet med en mand med god smag… den slags hænger ikke på træerne!!!
Et ægteskab er kompromisets kunst… Camilla bør derfor bevise at hun er kunstner -LOL Hun lever såmænd da nok glimragende uden et lyserødt sengesæt! :fnis:

-LOL-LOL-LOL-LOL

Det gør du bare ikke ?!

-what

HMMM der er ingen katte i mit nettoblad ej heller på deres hjemmeside :ked:
Eller er jeg blevet blind :lys-ide:

og så synes jeg altså godt de kunne lave katte-nattøj til voksne og ikke kun til børn, der IKKE er natkjoler.

[quote=Quanti´s;297599]HMMM der er ingen katte i mit nettoblad ej heller på deres hjemmeside :ked:
Eller er jeg blevet blind :lys-ide:[/quote]

Jo jo :smiley: