Her i Stensved faldt der jo også en del sne, og i dag var det bare så flot vejr, så Jakob og jeg måtte ud med kameraet, for der er nu ikke noget som kattene i naturen
Først yngstemanden - Jerry - 10 måneder gammel.
Han er bare noget af det smukkeste - og han har det dejligste skægge sind, og vi er meget forgabte i ham begge to. Sneen synes han er lidt klam at gå i, og han var meget sjov at se på som han gik rundt der -høhø
Så er der altid travle Rocky på 1 1/2 år. Den største bulderbasse, elsker at være udenfor, og elsker træerne i haven som han bestiger nemt
Jeg elsker ham højt, og han har en personlighed man kun kan elske. Altid glad, altid fuld fart og altid parat til et nus af rang
Så er der onkel Harley - der nu er 2 1/2 år. Verdens sjoveste lille kat med den største personlighed. Ryghopperen der hver dag prøver at snige sig til at putte med en af de andre - det og mad er hans mission i livet
Han ligner bare mere og mere en halvdel af hans mor og en halvdel af hans far - det er så skægt at se, især fordi Pil og Thomas jo har begge forældrene
Og så er der mit hjertebarn Bimme :lun: Han er bare mors dreng, meget meget kærlig og blid, men samtidig fræk som en slagterhund. Han elsker også udelivet og træerne Jeg synes selv det her foto er blevet rigtig godt:
Liva og Maddox ville meget hellere være inde og vente på eftermiddags dåsemaden Som dem blev der ingen billeder af