Katte i sne

Her i Stensved faldt der jo også en del sne, og i dag var det bare så flot vejr, så Jakob og jeg måtte ud med kameraet, for der er nu ikke noget som kattene i naturen :wehuu:

Først yngstemanden - Jerry - 10 måneder gammel.

Han er bare noget af det smukkeste - og han har det dejligste skægge sind, og vi er meget forgabte i ham begge to. Sneen synes han er lidt klam at gå i, og han var meget sjov at se på som han gik rundt der -høhø

Så er der altid travle Rocky på 1 1/2 år. Den største bulderbasse, elsker at være udenfor, og elsker træerne i haven som han bestiger nemt :wink:

Jeg elsker ham højt, og han har en personlighed man kun kan elske. Altid glad, altid fuld fart og altid parat til et nus af rang :hjerte:

Så er der onkel Harley - der nu er 2 1/2 år. Verdens sjoveste lille kat med den største personlighed. Ryghopperen der hver dag prøver at snige sig til at putte med en af de andre - det og mad er hans mission i livet :tihi:

Han ligner bare mere og mere en halvdel af hans mor og en halvdel af hans far - det er så skægt at se, især fordi Pil og Thomas jo har begge forældrene :ok:

Og så er der mit hjertebarn Bimme :lun: Han er bare mors dreng, meget meget kærlig og blid, men samtidig fræk som en slagterhund. Han elsker også udelivet og træerne :wehuu: Jeg synes selv det her foto er blevet rigtig godt:

Liva og Maddox ville meget hellere være inde og vente på eftermiddags dåsemaden :stuck_out_tongue: Som dem blev der ingen billeder af :wink:

Wow nogle lækre katte :wehuu::wehuu::wehuu:
:savle::savle::savle:

Rigtig gode billeder, hvor kattene nyder vintervejret :slight_smile:

Wow fantastiske billeder, af nogen meget meget smukke katte :wehuu:

Som sædvanlig nogle drøn gode billeder :thumbup:

Gad vide om det har noget at gøre med at motiverne er så smukke :wehuu:

Min britehan Dustin nød også sneen i dag
Han er bare en rigtig vinterbamse som har fået den skønneste isbjørnepels :slight_smile: !!

Hvor er det nogle gode billeder af de eventyrligt smukke katte i sneen.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Hanne N;122734]Min britehan Dustin nød også sneen i dag
Han er bare en rigtig vinterbamse som har fået den skønneste isbjørnepels :slight_smile: !![/quote]

Han er bestemt også smuk, bamsekatten.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Skønne misser i sneen :wehuu::wehuu::wehuu:

Der er bare ikke smukkere billeder end dem af kattene i sneen :love:

Jeg er dybt betaget af deres udtryk i øjnene… skønt :wehuu:

Utroligt skønne billeder :slight_smile:

Herlige billeder af misserne i sneen, hvor ser de skønne ud :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Virkelig godt taget :ok:

Hvor er det skønt at se jeres katte boltre sig i sneen. Det er nogen dejlige billeder og meget smukke billeder.
Knus Elin

:wehuu::wehuu: Enig - det her billede er helt fantastisk skudt :ok:

WOOW nogle smukke katte - hvor ser de altså bare fantastiske ud

Skønne billeder. -wehuu

Smukke billeder af smukke misser :love:

Super skønne billeder af den lækre misser i sneen. Wow!! -wehuu

Er helt tosset med alle billederne.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Tak for dejlige billeder af katte i sne - de er alle smukke at se til.

Flotte katte og flotte billeder :thumbup:

Ufff hvor er de bare vildt lækre og smukke :wehuu: