Katte-net til døre og vinduer

Jeg ville enormt gerne være i stand til at åbne døre og vinduer her til sommer, uden at være bange for at totten hopper ud (jeg bor på første sal, ud til vej og parkeringspladser)
Jeg står bare i den møguheldige situration at jeg har beton vægge og ingen mulighed for at bore/skrue i dem. Og jo mere jeg bore/skruer i mine vinduer, jo mere skal jeg betale når jeg engang fraflytter lejligheden… Det er mere end rigeligt at jeg har sat persienner op, det kommer jeg til at bøde for :thumbdown:

Men jeg ville jo stadig gerne kunne åbne, da de sidste par somre har været noget lumre, uden at kunne åbne helt op…

Jeg tænker så om de der små ledningholdere på søm kan bruges… er de stærke nok?

Hvis ikke, har i så et andet godt råd? Noget der ikke efterlader store huller i vindues rammerne :slight_smile: (Jeg har ikke mulighed for at bygge en ramme til havedøren, og det er den jeg helst vil åbne)

MÅ du ikke bore i betonen, eller KAN du ikke? En borehammer vil kunne klare jobbet, også selvom det er armeret beton med flint i :slight_smile:

Du kunne også lave en ramme med net, som passer ind i døren … så skal der nok kun sættes 4-6 vippe anordninger på for at holde den.

Tjek Ok-Miljø, de laver dog net til vinduer mest af hensyn til fluer og andet man ikke ønser indendøre, men jeg kender én, som har dem primært pga. af katte - og nettene holder til det: http://www.fluenet.dk/ Jeg kan ikke lige greje den med, at du ikke må bore i væggen… Men måske Ok-Miljø har en løsning til dig…

Vi har netdør og net vinduer fra OK miljø, det har vi haft i 6 år og det fungerer strålende…er meget glade for det.

Begge dele vil jeg sige… Jeg har ikk noget at gøre det med, og jeg skal vetale store summer når jeg fraflytter jo flere huller jeg har lavet

Du kan da bare reparere det :slight_smile: I væggen er det jo netop relativt nemt. Knapt så nemt i en vinduesramme.