Katte og papkasser

Min kæreste har i dag modtaget hans nye stationære PC, og til al held for kattene var denne PC pakket ind i en kæmpe papkasse, der kunne leges i. Nimbus (Maine Coon) og Ami (container-kat) var i hvert fald glade for deres nye legetøj. Jeg vil i hvert fald gerne dele et par billeder med Jer.

De katte er nu herlige. :wehuu:

:yah: papkasser er simpelthen det bedste (og billigste) legetøj. her var de helt skuffede da jeg i går fik 4 store kasser fra zooplus og de kun fik lov til at beholde den ene…

bare se her - selv skoæsker er gode

også selvom hun næsten ikke kan få rumpen med…

(og så nævner jeg ikke de 3 andre papkassr der ligger rundt omkring i huset til glæde for misserne).

fine misser i har :slight_smile:

Det var da også tarveligt. :thumbdown: Utroligt, at hun har fået rumpen derned. Det tror jeg bestemt ikke, at Nimbus kan, men han vil sikkert gøre et forsøg.

Hun er da også en lækker dame - især farvesammensætningen er lidt speciel. :slight_smile:

:høhø::høhø::høhø:

Katte og papkasser er vist altid et HIT.

Tak for de skønne billeder…

:wehuu:

søde fotos :slight_smile:

Yndlings-legetøj: selvfølgelig en ny papkasse:thumbup:

Her har Julemandens rensdyr spist vores Snehvide.

Hun er ude igen og rensdyret sat op med lys i…

Hvor der er en papkasse, vil der altid være en kat. :wink:

Penny kan da også være med :smiley:

Rigtige dejlige billeder - alle sammen :hjerte:

Hvor ville jeg dog ønske at mine vil nøjes med at lege med papkasserne - men nogle af kattene tror simpelthen at det er kattebakker… Især Frede… Man skulle tro at han var blevet opdraget til at tisse i papkasser…

Skønne billeder :slight_smile:
Jeg var desværre for langsom med kameraet den anden dag :frowning: Gizmo havde lagt sig i en aflang kasse, som bare var alt for lille til ham :smiley: Han så såååå nuttet ud i den…

Papkasser kan man aldrig få for mange af, mener Magic og Cinnamon også.