Katte pasning i Århus

Jeg ved ikke om det er tilladt at lave reklame for sig selv, men synes folk skal vide at jeg IKKE skal noget i sommerferien, så jeg står til rådighed som midertidig dåseåbner alle dage både i og udenfor ferien, så længe det ikke er alt for langt væk.

Ved det er tidligt at begynde at tænke sådan (måske) men det kunne jo godt være der var nogen der allerede nu vidste hvornår de havde brug for en kattepasser. :rock:

Sikk en sød tanke :slight_smile: Det er da en rigtig god ide!!
Er der ikke et sted herinde, hvor der står noget om kattesitning?

Jeg er såmen også hjemme hele ferien - og bor i Brande området, hvis noget skull ehave brug for det :slight_smile:

Kig her: http://www.kattegale.dk/index.php?pageid=kattepasning

Har også meldt mig på den der mail, men er vist blevet glemt igen… :slight_smile:

[quote=Abaddon;351533]Sikk en sød tanke :slight_smile: Det er da en rigtig god ide!!
Er der ikke et sted herinde, hvor der står noget om kattesitning?

Jeg er såmen også hjemme hele ferien - og bor i Brande området, hvis noget skull ehave brug for det :)[/quote]

Jo det er der, men har fået de to første breve om kattepasning i sommerferien, og kunne godt være folk ikke havde tænkt så langt endnu. Og nu hvor jeg alligevel går ledig indtil og med august ville det da være dejligt at kunne komme ud og nusse en masse katte. :tihi::ups:

Jeg står også til rådighed i ferien :slight_smile:
Og skal i øvrigt passe to skønne kræ i bededagsferien :slight_smile:

[quote=Mette Stevnsborg;351473]Jeg ved ikke om det er tilladt at lave reklame for sig selv, men synes folk skal vide at jeg IKKE skal noget i sommerferien, så jeg står til rådighed som midertidig dåseåbner alle dage både i og udenfor ferien, så længe det ikke er alt for langt væk.

Ved det er tidligt at begynde at tænke sådan (måske) men det kunne jo godt være der var nogen der allerede nu vidste hvornår de havde brug for en kattepasser. :rock:[/quote]

Hej Mette.

Jeg bor i Berlin og har planer om, at tage en weekend til Århus til sommer. Kunne du være interesseret i at bytte Kat og hjem en weekend?
Jeg bor sammen med min mand og vi har en 3 værelses lejlighed, i bydelen Friedrichshain.

Mvh Eva M

Jeg regner også med at være hjemme det meste af ferien, hvis nogle har behov for kattepasning omkring Hobro, så sig til - så kan vi sagtens se på det da.

:slight_smile:

jeg er også hjemme - ingen penge ingen kage.

ville meget gerne bytte med dig eva ( håber du er ringorm fri til den tid s)- men skal du have mand og børn med til århus ? for så kniber det nok lidt med mine 56 kvm og 3 katte

mvh kira

Orv, får du lyst til en tur til falster, så er jeg også på med bytteriet :wink:

Jeg tror ikke vi har (vil prioritere at have) råd til en tur til Berlin. Ellers kunne det være ret hyggeligt - her er der 75 kvm, mini have og 4-5 katte :wink:

Det er jo kun rejsen herned der koster. I ville jo bo gratis og kommer man med sine danske penge, kommer man langt. Jeg vil påstå, man kunne spare penge ved at være her, hvis ikke man shopper for meget (lokke lokke lokke :p)

[quote=kira v;352681]jeg er også hjemme - ingen penge ingen kage.

ville meget gerne bytte med dig eva ( håber du er ringorm fri til den tid s)- men skal du have mand og børn med til århus ? for så kniber det nok lidt med mine 56 kvm og 3 katte

mvh kira[/quote]

Vi er kun 2, ingen børn endnu :slight_smile:

Hmm, tjo, måske :slight_smile:

Jeg opretter en tråd, når det er aktuelt :ok: Og selvfølgelig er fri for den dumme ringorm.

så kan i sagtens være her s

er altid klar på lidt nye oplevelser.
og lægger for øvrigt også gerne hus til uden bytte

det gælder alle der har lyst til en tur til århus - for min mor bor 300 m væk så jeg sover bare “hjemme” mens min seng er okkuperet.

Ja hvis nogen bor i lyngby området er jeg da også klar på passe nogen misser :slight_smile:

Det er jo fristende. Alle dine smukke MCO’er:wehuu:

[quote=kira v;353139]så kan i sagtens være her s

er altid klar på lidt nye oplevelser.
og lægger for øvrigt også gerne hus til uden bytte

det gælder alle der har lyst til en tur til århus - for min mor bor 300 m væk så jeg sover bare “hjemme” mens min seng er okkuperet.[/quote]

Vidste ikke du boede i Århus :o det er jo fristende så!

jev tager gerne imod nussere til kaffe- the-cola