Katte stiger og trapper

Jeg ledte efter lidt inspiration til noget kravle halløj til kattene i dag og faldt over følgende hjemmeside/blog: http://catladder.blogspot.com/
Det er simpelthen en hel side dedikeret til katte stiger og trapper! Der er åbenbart ikke noget, som man ikke kan finde en side om på Internettet :tihi:
De fleste er udendørs og nogen af dem ser helt ærlig temmelig drabelige ud, men som inspiration til hvordan man selv kan lave et eller andet enten indenfor eller udenfor synes jeg siden er ganske udemærket og så har den også ret stor underholdningsværdi :smiley:

En af de mere drabelige stiger:

Her kan man vist nå at blive rundtosset før man når ned:

Klassikeren i en laang version:

Her er også højt til vejrs:

Denne synes jeg er ret genial:

Jeg kunne blive ved :smiley:

Tak for kigget … men jeg ville nødigt være den, der skulle hente en kat ned, hvis den af en eller anden grund sad fast, eller ikke ville ned :slight_smile:

Hihi, hvilke påfund… Jeg ville ikke have nerver til at lade en kat bruge dem… Kan lige se mine to komme i fuld 4spring og jage hinanden op og ned ad trapperne??? døøøøøøøøøøøøøøøøøøøø :smiley:

Spændende - tak for linket. Og konstruktionerne kan jo altså også benyttes til mindre højder, som f.eks. fra første sal til en løbegård i haven nedenfor. :ok:

Spændende side :smiley:

OMG :uha: jeg ville nok også få dårlige nerver af et par af dem :), men der er dælme noget god inspiration!!