Katte toilet for den luxuriøse kat

Jeg så dette første gang i Prag, da jeg var afsted.

Det ser smart ud og ikke mindst dyrt.

Men jeg tror da det er bedre end de bakker vi hidtil har set, som er selvrensende.

Nu håber jeg så bare på, disse her bliver billigere, for jeg har sagt til den tykke, at sådan et kattetoilet må jeg bare eje.:slight_smile:

Jeg synes det der grus virker lidt dyrt.

Men selve bakken/toilettet ville jo være en engangsinvestering. Og det ser rimeligt nok ud, synes jeg. Hvis man sammenligner med et WC til mennesker, er det fair nok.

Men jeg kan ikke rigtig se hvad toilettet er lavet af - er det af plastik?? :øhmm:

Det vil jeg tro det er, sådan noget hårdt plast.

Men ja gruset koster en del.
Uanset prisen er det da en meget smart opfindelse, synes jeg.

Den er også bare en smule kønnere end de traditionelle bakker.

[quote=Mig og Mille T;355648]Det vil jeg tro det er, sådan noget hårdt plast.

Den er også bare en smule kønnere end de traditionelle bakker.[/quote]

Jeg håber de videreudvikler det. Så skal jeg nok købe et, det er helt sikkert.

Men jeg er stilfacist, så der må de altså lige oppe sig.

Måske kan de lave nogle dele, som man så kan bygge ind i noget i sit badeværelse i stedet…

Jeg er nu mere til helt almindelige “gammeldags” bakker, med grus, skovl og en god omgang regelmæssig rengøring med vand og sæbe :høhø:

Al det der nymodens, det forstår jeg mig ikke rigtig på… :øhmm:

Er det ikke meningen, at gruset aldrig skal skiftes???

Nej. Du skal købe noget særligt granulat for ca. 111 dollars om året.

Jeg mente dem her: http://www.catgenie.com/store/client/category/?id=10

En eller anden opløsning som så åbenbart også er nødvendigt at købe. Læg mærke til at de regner halvårligt forbrug per 2 katte.

[quote=Mig og Mille T;355648]Det vil jeg tro det er, sådan noget hårdt plast.

Den er også bare en smule kønnere end de traditionelle bakker.[/quote]

Der skal ikke grus i, der står jo tydeligt, at der skal noget vaskbart granulat i, som holder i ½ år.

Men det skal forbindes til vand som et rigtigt toilet og en afløbsslange enten i toilettet eller andet afløb

Det må være noget heftigt stads der skylles med - kattetoiletter kan være bakterie og parasitbomber.

er det så samme slags grus som det man får hos dyrelægen når man skal indsamle urinprøve?

Tænker bare, tænk hvis katten skal tisse mens det der monstrum skyller og renser sig selv?? og bliver en kat ikke bare bange for den…:?:uha:

Faldt lige over denne præsentationevideo.
[ame=“How CatGenie works and How to Set it Up - YouTube”]YouTube- How CatGenie works and How to Set it Up[/ame]

den er ikke stor nok til en coon :slight_smile:

OMG! :uha:
Dovenskaben længe leve! :stuck_out_tongue:
Selv en inkarneret katteelsker som jeg der vil gøre alt for mine missere synes nu er det der er lige i overkanten.

[quote=Celina;355799]OMG! :uha:
Dovenskaben længe leve! :stuck_out_tongue:
Selv en inkarneret katteelsker som jeg der vil gøre alt for mine missere synes nu er det der er lige i overkanten.[/quote]

Er helt ening - selv om jeg havde plads ville det monstrum ikke vinde indpas her.

Næ, må jeg bede om kattebakke, grus og skovl, det ved man, hvad er!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: