Katte-tørklæde

Her hjemme er det kun Ole der har en paypal konto… Fuldt bevidst! For jeg ville bruge ALT for mange penge derinde! Det er jo bare små beløb… igen og igen og igen :tihi: Nu er jeg nødt til at spørge ham når jeg vil have noget :wink: Så tænker man lidt mere over det… hehe

Jeg har stadig ikke været inde og lure… det lyder lidt giftigt at handle der ??

Og er det en auktion lissom vores QXL ???[/QUOTE]
Nogle varer er på auktion, andre har fast pris.
Jeg købte sådan et tørklæde til nogle og tyve kroner, med fri fragt. :slight_smile:

Jeg kunne da sagtens bare betale med Mastercard?
Via PayPal, godt nok … men det skulle jeg måske slet ikke have fortalt dig? :stuck_out_tongue:

Så fik jeg også bestilt tørklæderne…en af hver!!
Det er da fantastisk, for det ser da virkelig ud til at være samme tørklæde!!!

Jeg betaler også med Paypal og føler jeg har lidt beskyttelse den vej.
Men jeg har handlet på ebay i ca 10 år og købt en masse…og aldrig blevet snydt.
En gang dukkede et armbånd ikke op men sælger sendte et nyt til mig med det samme.

Det er jo lige som et kæmpe shoppingcenter med STORT udvalg!!
Feks er jeg lige pt. lidt vild med nogle bestemte armbånd, som jeg bla kikkede på ved en guldsmed igår.
De kostede 500 kr…og jeg fandt nogle på Ebay til 120 kr!!
What’s not to like??!!

ja, så måtte jeg jo osse til lommerne, syntes da fru tonya skulle have sådan et tørklæde osse, så der er bestilt et stk i sort.

har handlet på ebay i over 10 år nu og er kun blevet snydt få gange og det var i starten, men idag er sikkerheden i top hvad angår at handle der og man kan bare finde alverdens ting og sager der og så til meget meget billige penge.

[QUOTE=Tea;1082383]Nogle varer er på auktion, andre har fast pris.
Jeg købte sådan et tørklæde til nogle og tyve kroner, med fri fragt. :slight_smile:

Jeg kunne da sagtens bare betale med Mastercard?
Via PayPal, godt nok … men det skulle jeg måske slet ikke have fortalt dig? :p[/QUOTE]

Det er okay :wink: For jeg har ikke mastercard :tihi:

Til dem der ikke handler på E-bay vil jeg da reklamere lidt på vegne af Hittekat, for jeg har bestilt nogle stykker af hver farve hjem til Brita :wink:

Det var ikke en dum idé!

Nej, det er faktisk en rigtig god ide og jeg regner da også med folk syntes det samme. Dog bliver prisen jo nok en anden, men det er jo udelukkende fordi hittemisserne skal hjælpes.
P.t. er der 3 igang. 1 lillebitte misling der er ude i plejehjem så hun kan blive misseopdraget af husets MEGET velfungerende mis og så er der også to søde hunde hvor den ene har helt overtaget morrollen. Det skulle ikke undre mig om Mynte lægger mælk ned:)
Ydermere en ca. 4 måeders misling og så besøgte jeg lige en misling i formiddags for hjemmet han er kommet til skulle have mad til ham. Har prøvet at lave en tråd idag, men sidder i vagt og kan ikke helt få tid. Men der kommer noget engang senere.
Det er så dejligt Shana køber…og du skal bare sige til når pengene for tørklæderne skal overføres

[QUOTE=kamikaze;1082574]Nej, det er faktisk en rigtig god ide og jeg regner da også med folk syntes det samme. Dog bliver prisen jo nok en anden, men det er jo udelukkende fordi hittemisserne skal hjælpes.
P.t. er der 3 igang. 1 lillebitte misling der er ude i plejehjem så hun kan blive misseopdraget af husets MEGET velfungerende mis og så er der også to søde hunde hvor den ene har helt overtaget morrollen. Det skulle ikke undre mig om Mynte lægger mælk ned:)
Ydermere en ca. 4 måeders misling og så besøgte jeg lige en misling i formiddags for hjemmet han er kommet til skulle have mad til ham. Har prøvet at lave en tråd idag, men sidder i vagt og kan ikke helt få tid. Men der kommer noget engang senere.
Det er så dejligt Shana køber…og du skal bare sige til når pengene for tørklæderne skal overføres[/QUOTE]

:kram:

Du kæmper bare så utrætteligt for katte i nød, Brita… jeg bukker og nejer og har den dybeste respekt for dit arbejde.

:blomstergave:

Jeg skal nok fortælle om alle 3 mis…senere og om ikke andet når nu jeg får FEEERIE (om 41 minutter), JUUUBLE

[QUOTE=Sannela;1082482]Så fik jeg også bestilt tørklæderne…en af hver!!
Det er da fantastisk, for det ser da virkelig ud til at være samme tørklæde!!!

[/QUOTE]

Og så modtog jeg dem idag.
Jamen er det ikke fantastisk…hele vejen fra Kina og fra bestilling til modtagelse er der gået 10 dage!!
Og de er bare fine :thumbup:

[QUOTE=Sannela;1087732]Og så modtog jeg dem idag.
Jamen er det ikke fantastisk…hele vejen fra Kina og fra bestilling til modtagelse er der gået 10 dage!!
Og de er bare fine :thumbup:[/QUOTE]
Hvilket link brugte du og kom du af med told?

Jeg brugte det sidste link Johnny indsatte…og nej, der var ingen der kikkede på pakken, så derfor ingen told.
3 tørklæder til 68 kr ink. porto…billigt!!

jeg skal på posthuset senere idag og hente det jeg bestilte til fru tonya, hun har siden vi fik afhentningssedlen i postkassen gået og kredset rundt og spurgt til hvad det dog var, hun er så spændt på hvad det er for en bette gave jeg har købt til hende

Øv mit er ikke kommet endnu - Nå ja, kommer tid kommer råd. :slight_smile:

tjaaa der blev fru tonya så godt og grundigt snydt, for det var slet ikke det som hun troede, det var faktisk noget hun selv havde bestilt i mit navn som har været mere end længe undervejs og faktisk havde både sælger og vi opgivet at det nåede frem, og sælger har givet os pengene igen så nu skal vi have fat på sælger igen så vi kan få betalt for varen som har været 6 uger undervejs fra hongkong

Jeg har fået mit eget sorte og så nogle beige til Brita/Hittekat allerede. Det sorte var vist kun lige knapt en uge om at komme frem. Det kom ihvertfald meget tidligere end forventet. Nu venter jeg så på lyserøde og sorte til Hittekat også :slight_smile:

Jow jow…
Sikke et flot banner forresten!!!

Jeg venter også spændt på mit. Det blev sendt for 12 dage siden, så mon ikke det snart kommer? :slight_smile:

tjaa som skrevet længere oppe har jeg lige idag modtaget en pakke fra hongkong som har været 5 uger undervejs, jeg har så osse haft bestilt et cover til min tlf, det kom i løbet af 1 uge og var osse fra hong kong