Gravede lige i arkiverne og fandt billeder af katte tvet første er 1½ år gamle.
Billeder af katte tvet:
(de går nu i natur strøelse og er i stuen)
De 2 tv værter
Nye billeder af værterne
Her 2 billeder taget af min veninde lille_jill fra ferretopia.eu. Modellerne er hendes Chucky og min Kali. Dette er konsekvensen hvis man bliver for nærgående
Mistænker stærkt rotterne for den røde plet der ligner en klemmelus på Fjummers pote :sshh:
[quote=Lord Byron;241430]-LOL nååårh det var det der var så spændende:tihi:
mon ikke de ville give venstre forpote for at komme ind i det studie:tihi:[/quote]
Tvivler for værterne har kløer og tænder og er ikke bange for at bruge dem Har både katte og ildere fået at mærke :høhø: Men Den sorte(Kali) kalder faktisk på rovdyrene når hun keder sig de skal da kikke på hende
Bliver mit sidste tv med rotter som værter. Synes det er vildt depri at tænke på de kun har ½-1 år tilbage og kun bliver 2-3 år Har med vilje holdt de 2 der som hobby dyr for ikke at knytte mig for stærkt til dem men bliver stadig trist over at tænke på vi har haft dem 1½ år nu så tiden langsomt rinder ud:ked:
Det er mit gamle ilderbur de har fået skulle lige ændre etagen da den blev ødelagt af dem derfor der er plastik etage nu. Træpladen du ser på burets side billedet er nu inde som hule etage i bunden så de har en stoooor rede som Kali hygger sig med at fylde op med naturstrøelse
Åhh det lyder ellers rart… jeg vil godt være rotte hos dig hehe
Det skulle ikke undre mig om vi får et par totter igen en dag. Kan ikke lade være med at kigge på salgs annoncer og sige åhh hele tiden. Synes bare ikke vi har så meget plads til et ordentligt bur her hvor vi bor nu, og det skal de jo ha