Kattebakke i toilettet?

Jeg sad og underede mig over dette

//youtu.be/C1WLp4jbRJw

Er det sådan man lærer sin kat at bruge toilettet?
Hvorfor har man behov for at lærer sin kat det?..
Og… Skader al gruset i toilettet ikke afløbet?

Har i prøvet sådan en?
Kunne i tænke jer at prøve?

Mvh Blancka, som er i sit spørgehjørne:D

Gruset bør være af biologisk herkomst hvis det skal bruges på den måde ellers kan det let stoppe toilettet

En ting er at jeg er nødt til at dele min mad med misserne til hver en tid…men mit toilet :nix:
:høhø:

Vi skulle nødig have, meet the parents tilstande!

Gruset skal være skyldbart.
Her er et link der står en masse angående din spørgsmål:
http://www.petdreams.dk/litter-kwitter-det-geniale-kattetoilet-traenings-kit.html
Håber det kan bruges!:slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;591497]En ting er at jeg er nødt til at dele min mad med misserne til hver en tid…men mit toilet :nix:
:høhø:[/QUOTE]

Helt enig

Her kan jeg også dele mad ja og mit hvide the med kattene , men men jeg vil nu har mit toilet for mig selv så det er No Go.:nix:

Og helt ærligt med alle de katte vi har vil det hurtigt blive ulækket , indtil videre er det kun Spike som kan skylde væk efter sig :smiley:

Hva nu hvis man selv hurtigt skal tisse…?:tihi:

Så må man då håbe man kan ramme hullet :høhø:

Jeg tænkte engang lidt på at købe trænings-sættet men blev enig med mig selv om at det er synd at fratage mine katte deres grave instinkt… Desuden have jeg en gammel kat dengang som ville have været bange for at sidde på kanten, er jeg sikker på…

Idéen er meget smart hvis man kun har 1-2 katte, men jeg tror hurtigt at det kan blive ulækkert. Især hvis de kommer til at ramme brættet :besvimer:

Nogle gange kan man også menneskelig gøre katten lidt for meget , og det synes jeg man gør her , lad da katten be holde sin bakke . Så har vi andre også lidt nemmere ved at holde øje med hvad der der kommer ud af den ende . evt hård eller tynd.

Enig. At grave og skrabe er en væsentlig del af fornøjelsen for mange katte. :slight_smile:

Eftersom kattene kan trække ud, bliver det nok hurtigt lidt for ulækkert at skulle dele WC med dem…

Da vi boede i Egypten havde vi Sophie som var klassisk perser, født i Iran så mere ægte perser kan man vel ikke blive.

På det tidspunkt fantes der ikke kattesand eller kattemad i Egypten så den smule tørkost eller dåsemad som hun fik blev importeret. Hun levede af roomservice, kogt lever, rejer, oksekød og fisk.

Nå men hendes toilet var et kattetoilet med avispapir og strandsand. Når vi så ikke havde fået fat i strandsand så måtte hun nøjes med avispapir. Det passede ikke damen så når hun tissede så gik hun på toiletsædet og tissede i toilettet men når hun skulle af med stort så var det i afløbet i badekaret :høhø:

Hun blev ikke trænet til det, det var blot hendes egen ide til at løse problemet med det manglende strandsand :smiley: