Jeg skal have en kattebakke som kan bruges på udstilling. Jeg har en der er en - ikke lille men - mindre udgave uden låg på. Den er dog for stor i et bur synes jeg, og så er den en uhyre hæslig farve.
I know det er forfængeligt med farven men hvad kan jeg sige - tingene skal passe sammen
Ved i hvor jeg kan få den størrelse udstilling - nok omkring 30x20/25 cm…
Gerne i farven hvid eller creme…
Eva_K
4. September 2012, 18:56
2
Firkantede opvaskebaljer! De har en god højde på kanten, og en god størrelse til at være i buret…
Jeg har en stribe i hvid, og en enkelt i sort Købt i Føtex til 25 kr stykket, men kan jo fås mange steder
PiaR
4. September 2012, 19:02
3
Nemlig, små opvaskebaljer
Billige, i masser af farver og gode høje kanter.
Vi har mange af dem, de er nemlig også gode til killingerne.
Ellers kan man ofte købe på udstillingerne
Ihh hvor er i altså bare gode!! så vil jeg tøffe i Bilka eller Føtex ved først givne lejlighed inden Køge
Eva_K
4. September 2012, 19:07
6
Ja, hold øjnene åbne i diverse butikker. Jeg har også set dem i Netto engang mener jeg Og husk at gøre det i god tid, de kan nemlig pludselig være svære at få de der firkantede
du kan tro jeg skal holde øjnene så åbne der kan sættes tændstikker ind…
Ann K har de helt små hvide firkantede bakker til show
ville bare enorm gerne undgå at betale en unødvendig porto når jeg kan få dem i føtex eller bilka
PiaR
4. September 2012, 19:45
10
De bakker hverken kan eller vil nogen af vores katte skrue måsen ned i.
så hermed konstateret at det kan coop heller ikke med tiden
Men tak for det Pia
dkkorat
4. September 2012, 19:50
12
de kan hentes i rødovre ellertages med på show
de er fine til de fleste korthårskatte, men til de større katte er firkantede opvaskebaljer nok bedst.
PiaB
4. September 2012, 19:55
13
jeg bruger denne til mine
http://shop.petworld.dk/product/kattetoilet-uden-hus/arist-o-tray-kiwi.aspx#top
(købt i plantorama dog)
Den er fin til Unni der gerne starter dagen med at grave en tur til Kina :høhø: og de kan få måsen ned i den
Noel
4. September 2012, 20:02
14
[QUOTE=PiaB;933482]jeg bruger denne til mine
http://shop.petworld.dk/product/kattetoilet-uden-hus/arist-o-tray-kiwi.aspx#top
(købt i plantorama dog)
Den er fin til Unni der gerne starter dagen med at grave en tur til Kina :høhø: og de kan få måsen ned i den :)[/QUOTE]
Den er rigtig fin, sådan en købte jeg for seks år siden da jeg startede med at udstille Spike
[QUOTE=dkkorat;933479]de kan hentes i rødovre ellertages med på show
de er fine til de fleste korthårskatte, men til de større katte er firkantede opvaskebaljer nok bedst.[/QUOTE]
ja nu kan jeg jo ikke just prale af at Coop er korthåret tværtimod…