Kattebakke til udstilling

Jeg skal have en kattebakke som kan bruges på udstilling. Jeg har en der er en - ikke lille men - mindre udgave uden låg på. Den er dog for stor i et bur synes jeg, og så er den en uhyre hæslig farve. :yikes:

I know det er forfængeligt med farven men hvad kan jeg sige - tingene skal passe sammen :rock:

Ved i hvor jeg kan få den størrelse udstilling - nok omkring 30x20/25 cm…
Gerne i farven hvid eller creme…

Firkantede opvaskebaljer! :smiley: De har en god højde på kanten, og en god størrelse til at være i buret…

Jeg har en stribe i hvid, og en enkelt i sort :slight_smile: Købt i Føtex til 25 kr stykket, men kan jo fås mange steder :slight_smile:

Nemlig, små opvaskebaljer :slight_smile:

Billige, i masser af farver og gode høje kanter.

Vi har mange af dem, de er nemlig også gode til killingerne.

Ellers kan man ofte købe på udstillingerne :slight_smile:

Ihh hvor er i altså bare gode!! så vil jeg tøffe i Bilka eller Føtex ved først givne lejlighed inden Køge :smiley:

Ja, hold øjnene åbne i diverse butikker. Jeg har også set dem i Netto engang mener jeg :slight_smile: Og husk at gøre det i god tid, de kan nemlig pludselig være svære at få de der firkantede :tihi:

du kan tro jeg skal holde øjnene så åbne der kan sættes tændstikker ind… :tihi:

Ann K har de helt små hvide firkantede bakker til show :slight_smile:

ville bare enorm gerne undgå at betale en unødvendig porto når jeg kan få dem i føtex eller bilka :wink:

De bakker hverken kan eller vil nogen af vores katte skrue måsen ned i.

så hermed konstateret at det kan coop heller ikke med tiden :tihi:
Men tak for det Pia :wink:

de kan hentes i rødovre ellertages med på show :wink:

de er fine til de fleste korthårskatte, men til de større katte er firkantede opvaskebaljer nok bedst.

jeg bruger denne til mine
http://shop.petworld.dk/product/kattetoilet-uden-hus/arist-o-tray-kiwi.aspx#top
(købt i plantorama dog)

Den er fin til Unni der gerne starter dagen med at grave en tur til Kina :høhø: og de kan få måsen ned i den :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;933482]jeg bruger denne til mine
http://shop.petworld.dk/product/kattetoilet-uden-hus/arist-o-tray-kiwi.aspx#top
(købt i plantorama dog)

Den er fin til Unni der gerne starter dagen med at grave en tur til Kina :høhø: og de kan få måsen ned i den :)[/QUOTE]

Den er rigtig fin, sådan en købte jeg for seks år siden da jeg startede med at udstille Spike :smiley:

[QUOTE=dkkorat;933479]de kan hentes i rødovre ellertages med på show :wink:

de er fine til de fleste korthårskatte, men til de større katte er firkantede opvaskebaljer nok bedst.[/QUOTE]

ja nu kan jeg jo ikke just prale af at Coop er korthåret :tihi: tværtimod…