Kattebakke træning, hvornår?

Stine… du kunne gøre noget, der var meget værre end at få kat fra Dorte! Hun er en af de der, som kan finde ud af at give katte en ordentlig opvækst :wink: og killingerne er dejlige…

JA!!!
Jeg ville aldrig turde købe sådan en killing.

Jaja Ann…

Pas på eller jeg flasher Esben med butterflyen igen…:høhø:

Han er så sandelig ikke blevet mindre lækker…:hjerte::hjerte:

wink wink nudge nudge

Men ellers tak for rosen… :ups::ups:

Jeg skal sgutte have flere katte… heller ikke selv om de er lækre! :smiley:

Tak for jeres vejledning, jeg holder mig væk fra killingerne - jeg havde det godt på fornemmelsen.

Dorte, katten vil blive udekat, det er sådan set mit krav :tihi::ups: Og det ved jeg godt, at jeg ikke kan finde herinde, så jeg vil benytte jer til at hjælpe mig med at finde den rette kat andre steder, igennem spørgsmål :kryds:

Jeg vil lige tilføje, at jeg selvfølgelig har flere krav end den bare skal kunne være udekat :tihi: Jeg har hund og barn, så det vil være dejligt hvis den er vant til det, og specielt vant til en meget legesyg hund :ups: Så det vil virkelig være et stort plus, hvis den vil lege med ham, for han savner en legekammerat. Vi havde jo egentlig håbede Misling gad lege, men det gider frøkenen ikke:argh: Nææ nej, hun gider kun og dagdrive den i sin kurv, i vores seng og bedst af alt ude på badeværelset i brusekabinen, hvor gulvvarmen er rigtig skøøøøn :høhø:

Ja, dem skal man ikke anskaffe, for der er meget stor sandsynlighed for, at sådanne katte vil være urenlige resten af deres liv, uanset hvor meget man så forsøger gøre dem renlige.

Og vedkommende der har haft sådan et kuld, burde skamme sig godt og grundigt, for vedkommende har ikke givet killingerne muligheden for at følge deres medfødte instinkt for at være renlige

Stine… prøv nu lige at tage en snak med Dorte…

Smider hende lige en PB :ok: