Nogen der ved, hvor man kan købe en kattebakke som denne??
Har to som er købt i Maxi-zoo, men de forhandler dem vist ikke mere.
Vi har været rigtig glade for dem…dejligt og nemt, at fronten kan vippes op ved rengøring.
Men med ny kat i huset, så kan vi vist godt bruge en mere…
Hm… jeg mener ellers at Zooplus har haft den, men der er den heller ikke længere.
Jeg har Gimpet kattebakker (en standard hvor låget kun ‘klikkes’ på, og en deluxe hvor det også kan sættes fast, men gør det aldrig). Og der tager jeg simeplthen bare overdelen af, renser og putter den på igen. Det er ikke alt muligt med at den skal spændes af og på. Som sagt, deluxen kan man gøre det med, men den ‘klikker’ præcis som standard-modellen, så behøver ikke mere. Fremover vil jeg klart foretrække standarden, hvor der heller ikke er så meget fis med kulfilter, og der medfølger simpelthen ikke låge.
Bare en anbefaling, hvis du ikke finder den ønskede ![]()
Tjek Harald Nyborg, Kvickly og sådan nogen ting… Der har de tit nogen spændende ting til dyr
Mener jeg har set dem i Plantorama.
:yah::yah::yah:
Sådan én har jeg fundet i storskrald for ganske nyligt - det fejler INTET - så efter en omgang Klorin er det nu Silkes nye tissehus.
![]()
Har fundet en…
Sidst jeg spurgte i Maxizoo i Holstebro anede de ikke hvad jeg snakkede om…
Men jeg var der inde igen igår og fisme om ikke de havde fået dem hjem!! ![]()
Jeg har nu 3 af den slags…og jeg syntes bare de er smarte og nemme at rengøre
[quote=Sannela;487255]Har fundet en…
Men jeg var der inde igen igår og fisme om ikke de havde fået dem hjem!!
[/quote]
Det var heldigt! ![]()
Men jeg var der inde igen igår og fisme om ikke de havde fået dem hjem!! ![]()
Jeg har nu 3 af den slags…og jeg syntes bare de er smarte og nemme at rengøre[/quote]
har li set at det os er sådan en jeg har… Skulle du bruge en mere, så kan vi sagtens bytte for en alm lukket ![]()
Er du ikke glad for din??? ![]()
![]()
Jeg syntes, de er helt fantastiske…har nu 3 stks.
[quote=Sannela;489365]Er du ikke glad for din??? ![]()
![]()
Jeg syntes, de er helt fantastiske…har nu 3 stks.[/quote]
Jo den er da fin nok…
men bruger ikk det der løftelåg til noget… vidste faktisk ikk det var der, før jeg i min brandert igår lå derude og rodede rundt ![]()
-LOL-LOL-LOL
Jamen, det er da smart og hurtigt…frem for at skulle hængte af osv.
[quote=Sannela;489372]-LOL-LOL-LOL
Jamen, det er da smart og hurtigt…frem for at skulle hængte af osv.[/quote]
Den låge var os til stor morskab igår… Man kunne jo åbne for at se om der var en kat :øhmm:
Må faktisk indrømme at jeg ikke har tømt kattebakke endnu… Det har jeg en mand til ![]()
Sådan én har jeg fundet i storskrald for ganske nyligt - det fejler INTET - så efter en omgang Klorin er det nu Silkes nye tissehus.
[/quote]
Jeg fandt også en sat ud til storskrald, helt intakt - den blev renset og givet til en ven, der stod for at skulle have kat ![]()
[/quote]
Jeg mener ellers, at det var dem, der først fik dem hjem - jeg har en, fordi jeg så den i deres Nyhedsbrev/reklameavis.
Og jeg bruger den nok lidt alternativt.
Jeg har simpelthen fjernet frontklappen, som et kompromis mellem åben og lukket kattebakke. Gia brugte åben bakke, men det går ikke med Leise.
Og da vi jo ved, at katte har meget følsom lugtesans, så vil jeg ikke byde dem en helt lukket bakke.
Da Leise kun tisser op ad bagvæggen, er det en fin løsning med en bakkepose at fore bakken med, det nu tresidede låg sat fast, og så slår jeg den del af posen, der er uden for bakken, op over kanten på bagvæg og sider - så kommer der ikke noget tis udenfor bakken ![]()
Det er alle tiders bakke IMHO ![]()