Kattebakkeanbefaling

Jeg er netop ved at bestille varer fra Zooplus og faldt over denne

på listen over deres nye produkter.

Jeg har haft den i nogle år og kan varmt anbefale den, både til voksne og til killinger (der pga trappen hurtigt kan lære at gå ind i den). Den fylder en del i omkreds, men er IMO pænere at have stående i f.eks. stuen (hvor min står) end de fleste andre kattebakker.

Og så er Zooplus’ fragtpriser sjovere end den pris, jeg i sin tid betalte :stuck_out_tongue:

Vil du ikke lige poste er par billeder af din. Det er ikke for at snage i dit hjem, men jeg har altid synes, at den var så pæn.
Jeg går nemlig og overvejer, om sådan en fætter burde erstatte kattenes nuværende bakke.

Jeg kan rigtig godt lide udseendet :slight_smile: Den tror jeg lige jeg husker på til når jeg engang skal have katte.

[QUOTE=Maibrit;954707]Vil du ikke lige poste er par billeder af din. Det er ikke for at snage i dit hjem, men jeg har altid synes, at den var så pæn.
Jeg går nemlig og overvejer, om sådan en fætter burde erstatte kattenes nuværende bakke.[/QUOTE]

Jeg skal nok enten finde eller tage et billede, når jeg kommer hjem :slight_smile: Lige nu kan jeg ikke komme på, om jeg har et :slight_smile:

Den er nemlig piv-flot!
Men jeg synes den er liiiiiidt dyr, og jeg er ikke sikker på Tino kan vende derinde?? :slight_smile:

Neej hold da op en smart kattebakke… Sådan en kunne jeg sagtens overveje at købe :smiley:
Den er helt klart pænere end de jeg har, så måske denne her kunne erstatte bakken på altanen :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;954716]Den er nemlig piv-flot!
Men jeg synes den er liiiiiidt dyr, og jeg er ikke sikker på Tino kan vende derinde?? :)[/QUOTE]

Sander kan være der to gange - mindst :wink: Der er åbent fra trappen og ind til bakkeområdet - eneste kant er den, der udgør siden på trappen.

Tak :slight_smile:

Hvordan er den at gøre ren?

Nem :slight_smile: Hvis man har nogen, der konstant tisser op af kanten, uanset hvor ren bakken ellers er, giver det lidt ekstra arbejde, at alle sider er runde, men derudover mærker jeg ikke nogen forskel på den og de andre, jeg har :slight_smile:

er den ikke lidt besværlig at rengøre?

Jeg har en del af de her:

men med dobbeltbund, de har den ikke pt. (der er også en rist) så er der altid rene bakker på lager og jeg kan skifte fluks. De fylder ikke meget når de kan gå ind i hinanden

Så var den røget ud for længst og jeg har haft den i snart en del år :slight_smile:

Men de slæber stadigvæk grus med ud af den, så hut jeg visker :?
Nu har jeg fået overdækkede bakker alle 4 steder (hvor jeg har bakker stående), men er ved at blive sindsyg over alt det grus det bliver slæbt rundt i huset :ahhhhhhh:

[QUOTE=Skattekat;954747]Men de slæber stadigvæk grus med ud af den, så hut jeg visker :?
[/QUOTE]

Ja, det er noget nær umuligt at undgå - men heller ikke derfor, den blev købt i sin tid :slight_smile: Langt størstedelen ender dog i den bademåtte, der ligger under bakken.

Sjældent man ser en pæn kattebakke.
Den kan godt komme med på ønskelisten.

Jeg vil rigtig gerne have denne her, men jeg er også en smule fjollet… :tihi:

http://www.moderncat.net/2012/08/14/introducing-the-litterfish-designer-litter-box-from-iovo-designs/

[QUOTE=velfa;954794]Jeg vil rigtig gerne have denne her, men jeg er også en smule fjollet… :tihi:

http://www.moderncat.net/2012/08/14/introducing-the-litterfish-designer-litter-box-from-iovo-designs/[/QUOTE]

Den store tykke guldfisk er sej, Marie!

[QUOTE=velfa;954794]Jeg vil rigtig gerne have denne her, men jeg er også en smule fjollet… :tihi:

http://www.moderncat.net/2012/08/14/introducing-the-litterfish-designer-litter-box-from-iovo-designs/[/QUOTE]

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Jeg synes simpelthen den er så grim, at den er helt kær :smiley: :smiley: :smiley:

Jeg kunne sagtens forestille mig at have de til at stå i et “katteværelse”, men i stuen… hmmm nej tak :slight_smile:

Den er sej! :thumbup:
Det er måske ligefremt en sej … :tihi:

:ups:

[QUOTE=Skattekat;954891]Den er sej! :thumbup:
Det er måske ligefremt en sej … :tihi:

:ups:[/QUOTE]

:lol: