Kattebilleder April 23

Efter at Nalle igår samlede mod til sig og gik ud på platformene på hans katte træ, har han ikke været til at drive ned af det. I nat sov han i sit klatretræ. Normalt plejer han at komme ind i sengen til mig :smile:

23 Synes om

Han skulle lige finde ud af, hvor meget mere han kan se deroppe fra. :thumbup:

6 Synes om

Trist at mangle sin sovemakker, men fedt at han fik set lyset og kom i gang med at bruge det. Og mon ikke når nyhedens interesse er aftaget, at han vælger dig og sengen om natten som han plejer, det må man da håbe. :smil:

3 Synes om

Fridas “nus mig”-blik.
Lørdagshygge på sofaen :hjerte:

19 Synes om

Han er altså en pæn dreng ham Mr Lee :heart:

23 Synes om

Pæn med meget pæn på :heart_eyes:

2 Synes om

Søndag morgen / formiddag iflg Rø :smiling_face_with_three_hearts::rofl::sleeping:

18 Synes om

2 glade missekatte :heart_eyes_cat:

12 Synes om

Nalle’s kradsetræ har virkelig været en gamechanger i vores samliv. Før kom Nalle ind og sov i min seng. Det gør han ikke mere :slightly_frowning_face:nu kommer han ind og vækker mig om morgenen, når han synes jeg skal stå op.


Hans gamle kradsestang og kradsebræt bliver ikke brugt mere.

Men det vigtigste af alt er at han kan få stillet sine naturlige behov og instinkter for at klatre og ligge oppe i højden med overblik over det hele :smile:

22 Synes om


Wilbur er den skønneste, mildeste, skøreste missemand, men han kan ikke holde pilpoterne/tungen fra rifter og småsår, det bliver noget grimt noget når han har været igang, så nu har han fået rullekrave på lavet af bløde hyggesokker, for han skræmte livet af søster Joanna med den bløde cone of shame (han synes også selv den var lidt fesen). Vi har oz indkøbt sokker med panda motiv, hvis det bliver nødvendigt at gå til yderligheder :joy::rofl:skøre kræ:crazy_face:

18 Synes om

Sikke et par lækre handyr :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Træk den op over ørene og wupti! … en Balaclava :grin:

2 Synes om

Så kan han ikke trække vejret… :crazy_face: :flojte:

3 Synes om

"- og tigeren skal græsse med lammet…"
Dog lidt usikkert hvem, der er hvad. God påske til alle. :wink:


Dushara Cathal Caithlin & Bastian, 03.04.2023

19 Synes om

Jeppe kan være dygtig til at være med til at spille :joy:

17 Synes om

Det er endelig lykkes mig at finde et sted til Alvins haj, så han vil bruge den igen. Den er godt nok blevet flyttet rundt, for han har jo ikke ville bruge den siden Emina brugte den, den sidste tid hun levede.

Og så har han fået nyt kradsetræ. Egentlig er der flere dele til, men jeg synes ikke det er solidt nok, når det hele er samlet. Har dog en ide i hovedet, som jeg må se om jeg kan udføre, for jeg har et kradsetræ magen til. Og så er planen at nogle af de gamle slidte skal ud.

15 Synes om

Og sikken fin lille hvid spillehandske han har.

Det er altså så kært når kattene har hvide sokker og handsker :smiling_face_with_three_hearts:

Det havde vores Mikki, endda på alle fire poter, som den eneste af de katte vi har haft :heart: .

5 Synes om

Jeppe har dem også på alle 4 poter, det ser så fint ud :inlove:

4 Synes om

Det gør det nemlig :blush:.

2 Synes om

@Milles_mor og @Lonse Nalle er helt enig :heart:


19 Synes om