Kattebilleder April 23

Godmorgen Bastian - hold da op, hvor er du sød :sparkling_heart:

2 Synes om

Det har været de røde kattes dag i dag :cat2:
Denne lækkerhed render rundt her i byen …

Og den Dorte, jeg og Dorthe besøgte i dag, havde 2 … hankatten:

Og hans datter:

22 Synes om

Jeg var på besøg hos min datter i mandags :slightly_smiling_face:


Shannon er nu altså en pæn dame :heart:

18 Synes om

Er hun faldet godt til?

Ja det går så fint :heart:
billede

16 Synes om

Det er fredag, solen skinner og weekenden står for døren. Så det er ikke helt skidt


I må alle have en dejlig weekend :smile:

20 Synes om

Mascot og Mercedes

16 Synes om

Det er ikke kun de indendørs robotter han har “tilredet” :person_facepalming:
Den var slået fra da billedet blev taget. Jeg har endnu ikke set ham køre rundt på den og har lidt dårlige nerver ved tanken om hvad den ville kunne gøre ved en uopmærksom kattehale, så som udgangspunkt er plæneklipper og katte ikke aktive i haven samtidig…

19 Synes om

Er I gang med at opfriske kradsetræet, det er blevet meget godt. De to øverste stammer er blevet beklædt, så må vi fortsætte m resten imorgen


Det er godkendt af brugerne :thumbup:

20 Synes om

Det ser da ellers ikke ud til at trænge - ret meget… :sunglasses: :smirk:
Hvad beklæder du med?

1 Synes om

Find fejlen :gruble:

9 Synes om

Hehe, skal vi sige det sådan at kun har været “træ minus krads” i et stykke tid :joy:

Jeg har købt en rest gulvtæppe for 100 kr. Ville have haft sisal, men det var ikke til at støve op i mit hood til et beløb der også gav mening. Tæppebtikken gavde så den her rest hvor jeg tænkte at overfladen nok var en de kunne li, det holdt stik.

The dark horse er så holdbarheden- hvor hurtigt de flænser det. Det sisal man kan se på billedet blev rullet på for ca 1,5 år siden… og var noget dyrere. Har ikke væreg kmponeret over dets holdbarhed… nu må vi se

4 Synes om

Jeg har en rulle rigtig “kradsetræ-sisalmåtte” liggende :wink:

2 Synes om

Der er 4 sorte katte! :uha:

5 Synes om

Spot on

7 Synes om

En ekstra kat kan da aldrig blive en fejl:smirk_cat: :smirk: :sunglasses:

8 Synes om

Lidt mere “ikke min kat”

20230324_111316

20230326_115603

Det er en hunkat. Naboen siger, at den forrige lejer efterlod to katte - hun er formentlig den ene. Hun holder til i udebygningen; Oppe under taget, hvor jeg tror, der er lunt over fyrrummet. Og så dumper hun altså ned i indhegningen, som det passer hende.

14 Synes om

Jamen, så tillykke med din nye kat… :sunglasses:

10 Synes om

Ligesom naboens Alvin gør her. Jeg synes det er møgirriterende, men mine katte er glade for ham. Og det lader også til at dine accepterer det nye bekendtskab. Hun har jo også den rigtige farve :black_cat: :wink:

11 Synes om