Kattebilleder April 23

Det har du helt ret i :love:

3 Synes om

:grin: Dellestørrelsen er lige præcis en del af at se forskel på dem :hoho: Desmond er noget mere “rund” end Mitten. Men derudover er de faktisk ret forskellige, selvom det måske er svært at se på billedet. I hver fald, når de bevæger sig rundt. Når de ligger og sover rundt omkring må jeg nogle hen og røre ved dem for at se hvem der er hvem. Det gælder alle tre, for der er jo oså Asta :hjerte:


Et ældre foto af Desmond forest, Mitten i midten og Asta bagest.

20 Synes om

:tihi: :smiling_face_with_three_hearts:

Lille spejl på væggen der

21 Synes om

Total bitter over at hun ikke må gå på bordet… det er også tarveligt, at det lige var blevet dækket !

22 Synes om

Jeppe var svært utilfreds med, at projekt vind garn op gik i kludder og krævede vi begge arbejdede på det når nu han ville være tæt på bare en af os :joy:

15 Synes om

Vi har været igang med nogle forskellige projekter i have og skur idag.
Chardonnay passede på kassen med sandpapir :grin:

23 Synes om

Ikke helt sjov og være mor kat her, men undskyld her griner jeg altså :joy:

30 sekunder vare det

https://youtube.com/shorts/V-M1ZGUrdbw?feature=share

Med venlig hilsen

1 Synes om

Misserne hygger sig.

Lasse

Mascot

Mercedes

16 Synes om

Alle 3 misser hygger i det dejlige vejrer.

16 Synes om

Min helt egen SDK (Sortbroget Dansk Kat, istedet for SDM) kom lidt på græs idag :grin:

18 Synes om

Bordpynt


18 Synes om

Rex nyder april vejret og den spændende verden udenfor - lyde dufte vinden græsset alt er anderledes end verdene indenfor

15 Synes om

Mascot og Lasse.

15 Synes om

Mine misser har endnu kun en lille indhegning på to af husets sider, så naboerne har stadig fri adgang til stuevinderne. De er temmeligt nysgerrige; Vi må leve et ret spændende liv herinde i stuen :hoho:

20 Synes om

De er vild misindelige på det lækre krædsetræ :lol:

4 Synes om

Du vækker mig midt i min middagslur :grinning:

God weekend til alle kattegale :heart:

16 Synes om

Hvordan kan du gøre det ved mig far ???

1 Synes om

Det er nemlig møglækkert :hoho: Særligt efter jeg (langt om længe) fik hentet det ekstra stykke stamme hos @Eva_K sidste fredag, så det nu når helt op til loftet. Og jeg fik i samme omgang hilst på alle Evas lækre européer :hjerte: Inkl. et dejligt gensyn med McCoy :lovelove:

8 Synes om

Lasse har nydt varmen og solen i dag.

Mascot sover ved siden af mit ben.

16 Synes om