Kattebilleder april

7 Synes om

I må alle have en dejlig weekend :heart:

21 Synes om

Tak og i lige måde :smil:

4 Synes om

De nutteste ører :heart_eyes:

23 Synes om

Nuuuuuurgh :smelter:

1 Synes om

Mille, min lille sygepasser :smiling_face_with_three_hearts:.
Hun ligger konstant i min nærhed, og passer på mig. Undtagen når hun er på toilet, en lille tur i kattegården eller lige skal inspicere stuen nedenunder.
Halvdelen af sengen er hendes, hun har puder, vattæppe, babydyne og en katteseng i sengen.

:heart::heart_eyes_cat::heart::heart_eyes_cat::heart::heart_eyes_cat::heart::heart_eyes_cat::heart::heart_eyes_cat::heart::heart_eyes_cat::heart::heart_eyes_cat::heart::heart_eyes_cat:

20 Synes om

Babyer :smelter: :flag: :smiling_face_with_three_hearts:

Hvor er du heldig med sådan en skøn sygepasser @Milles_mor :thumbup:

3 Synes om

Tak @Eva, jeg nyder det også, kan du tro❤️.

3 Synes om

Du har verdens bedste sygepasser der :heart:

4 Synes om

@Beimis

Det har jeg ihvertfald, hun følger mig overalt, hvor jeg går, om det så er på toilettet, så er Mille også med der.
Og hvis hun fornemmer, at jeg er udmattet efter gang træning, så henter hun “far”. :heart_eyes::sweat_smile:.

5 Synes om

Lidt fra her til aften, Aslan syntes stadig Pjuske er lidt farlig, alt det pels :grin:

15 Synes om


Det gider man godt vågne op til. :lovelove:

21 Synes om

Ud over at vi har fordoblet den hjemlige kattebestand, har jeg passet to hold nabo-katte den seneste uge - her Birdy, der for mange år siden tog med til DK fra Sri Lanka:

Og søstrene Miv & Mau - sidstnævnte havde dog for travlt med maden til at stille op til fotoshoot:


16 Synes om


Fra forleden. Godt misserne kan holde sengen varm til mig. Kan dog godt se at der er plads til mange flere! :heart_eyes_cat:

19 Synes om

Lørdagslækkerier til folket …

22 Synes om

Søde Simba :heart:

13 Synes om

Her er desserten…

:lol:

17 Synes om

Jeg springer over … :crazy_face:

3 Synes om

Vaffel er meget interesseret i den sneleopard der er i TV

17 Synes om