Kattebilleder april

3 dejlige missere, nu tør Aslan spise lige ved siden af Pjuske, før skulle der lige en Simba imellem :smiley:

16 Synes om

:lovelove:

19 Synes om

Der bliver nydt en solstråle :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

16 Synes om

Vi slapper alle af i den helt fantastiske sol :high_brightness:

16 Synes om

Se lige den stakkel der må ligge i den bare vindueskarm, mens de andre feder den i bløde puder!
Hedder hun mon Askepot?

4 Synes om

Det er skam selvvalgt @Eva, og tro mig, han er på ingen måde en stakkel, tværtimod. Det er snarere de andre der er nogle stakler når de bliver udsat for ham :joy:

4 Synes om

Undskylder at jeg fik udråbt banditten til “hun” - jeg kan forstå, at han ikke er så stakkels endda :thumbup:
Hvad hedder han - du har sikkert nævnt det, men af og til går noget i glemmebogen :tihi:

2 Synes om

Bare rolig, forventer på ingen måde at I herinde kan huske hvem der er hvem :wink:

Det er Lee, teenagebarnet på nu 2 år fra sidste kuld der blev hængende

6 Synes om

Jeg kørte ud på Inges Kattehjem i Næstved i dag … havde samlet en kassefuld genbrugsting, som de kan prøve at tjene en skilling på, i deres loppebutik på 1. salen.
De havde kun én kat på internatet i dag, men sikke én … så kælen og tillidsfuld, at selv Emma fik lov at røre ved den, alt hun ville :smiling_face_with_three_hearts:
Katten hedder Beany, en hunkat på ca. 11 mdr. …

26 Synes om

De er da ikke til at stå for - hverken Emma eller Beany :heart_eyes:

3 Synes om

Så har mig og Simba været ude i det skønne aftens vejr.
Simba fik ædt en masse græs og jeg fik hilst på naboens hund igennem deres hæk :smiley:

12 Synes om

Det ser hyggeligt ud :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Lasse og Mascot

15 Synes om

Skofus er igang med et behandlingsforløb hos en kiropraktor for at få styr på nogle rygproblemer.
Vi var afsted for anden gang i dag og han var igen en stjerne til at være i byen og indtog bare konsultationen med høj hale. Da behandlingen var overstået lå han på behandlingsklodsen og spændt :smiling_face_with_three_hearts:

Nu er han gået kold i sofaen

20 Synes om

Små fremskridt på katte-sameksistensfronten - 2 katte der lå og hygge-rullede i solen med ca. 1 m afstand (hvilket jeg selvfølgelig ikke fik billede af :smirk:) og efterfølgende var på fællestur:

Og den lille hyggefis i close up (nej, selfies er jeg heller ikke god til… :see_no_evil:):

22 Synes om

17 Synes om

Manse ser ikke ud til, han er helt tryg ved, at hun går bagest dog :slight_smile: Men det lyder da, som om det nok skal komme til at gå.

2 Synes om

Han er klart også fortsat alert - og mest ude, når jeg også er, hans egne ture er færre og kortere end normalt…
Hun er omvendt meget opsøgende/anmasende - lidt for, hvis I spø’r Manse :smirk_cat: - og jeg er ikke i tvivl om, at hun får møvet sig ind på førersædet, derfor skal han også ha’ lov at beholde i hvert fald huset som sit domæne.

9 Synes om

Fra i morges, Pjuske har hurtigt lært at der giver vådfoder om morgenen…

Jeg troede Aslans stemme var lav, Pjuske nærmest kun åbner munden og giver det sødeste lille Eh :grin:

Ang filter så har jeg fået fjernet en del… Og prøver at holde det nede.

Jeg er gået ned til at børste hver 2. Dag, da Pjuske var begyndt at undgå mig.

13 Synes om

Drr holdes øje med far, når han går i haven

14 Synes om