Selvom han skider på mit gulv, er han nu en sød og rar kat. Selv Aslan virker til at habe accepteret ham…
Igår kom Simba til at lege med Pjuske, han troede det var Aslan, men stoppede da han opdagede det ikke var Aslan der kom løbende
Og så eeeeelsker jeg Pjuskes lille Eh når han piver
14 Synes om
D… Delle? Delløøøøøøø? Hvad sker der af spændende ting derinde?
15 Synes om
Jeg kunne ikke finde Pjuske, så lå han i en transportkasse
14 Synes om
Lonse
11. April 2024, 16:21
65
Dit billede af Delle overrasker mig egentlig ikke, kattebakker skal der holdes øje med, også må man jo også tjekke at alt er som det skal være indeni
Han fandt da i det mindste også ud af, at stolen altså også kan bruges til at putte i
13 Synes om
Jeg troede først det var en flue. Men der var ikke nogen flue derinde, så blev enig med mig selv om at det måtte være spøgelseskatten.
Godt han har fundet ud af at stolen er god.
4 Synes om
Normalt er Nalle en kat der ikke kan lide at blive båret og ligge på skød. Eneste undtagelse er hvis jeg tager mig en eftermiddags lur. Så elsker han at ligge på min mave under tæppet og den helt store V8 motor starter op
God weekend til jer alle
24 Synes om
Lonse
14. April 2024, 13:53
72
Hende menneske mor har nu god smag i siddepladser, så hun må nogle gange tage til takke med de andre siddepladser
19 Synes om
Kolbjørn putter aldrig med de andre, men hvad gør man når der er en stumphale der bare møver sig ind, og man selv ikke har lyst til at flytte sig?
20 Synes om
Jeg har været til konfirmation i dag, og Delle er glad for at have mig hjemme igen.
19 Synes om
Eva
14. April 2024, 16:04
75
Det er da nogle gevaldige ører hun har fået på det første billede
3 Synes om
Ja hun cosplayer som kanin af og til.
6 Synes om
NinaA
14. April 2024, 16:27
77
Skofus er gået all in på søndagsstemning
23 Synes om
DorteH
17. April 2024, 14:32
78
Nu med - åben - foder-tomat, nøglen kommer jo først på mandag…
Vi må jo konstatere at fodring i stalden appellerer til andre klienter end den tiltænkte, så en eller anden form for selektiv fodring er nødvendig.
18 Synes om
Beimis
17. April 2024, 15:26
79
DorteH:
foder-tomat
Er der ikke noget med katte ikke må få for meget tomat
Så enig, så enig
Det kan være Lillen, når og får en lille bror -søster
6 Synes om