Kattebilleder - august 2017 (kun ét af gangen)

Hun er vist klar til at blive pakket og sendt til Sverige. :tihi:

Demonteret pipfugl :S

(og Rufus :hjerte:)

Lidt smækker lækkert under sommerfuglebusken :hjerte:

[ATTACH=CONFIG]115530[/ATTACH]

Silas lagt til tørre foran brændeovnen efter at have insisteret på en laaang gåtur i regnen…:venter:

Her i huset bruger vi ikke strygejern, vi lægger bare Theodoristen ned…

Smut mor - kan du ikke se, at jeg prøver at sove og gro noget krave?

Hva’ snakker du om? Vi kan saaagtens være her! :smiley:

Elsker virkelig mine to gutter :hjerte:

I dag, d. 14/8., fyldte Xion 11 år. :tillykke:

Et stort tillykke med fødselsdagen til flotte Xion. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian

Den bette passer vist meget godt ind sammen med de andre strandede hvaler :klapper:

Louis lå sekundet før med begge forben strittende lige op i luften - han har sin helt egen stil :tihi:

I dag fejrer vi (også) Fritzz. :rock:

Aften hygge :slight_smile:

Børnebørnenes rutschebane er et hit

[video=youtube_share;Ta2zgwBzUwc]- YouTube

Lykken er en Sommerfuglebusk…sagde Mifune :smiley:
Og der sidder hun vagt mange timer hver dag sammen med Domino…især de to ved hvem der kommer på besøg i busken :tihi:…stakkels lille sommerfugl:uha:

[QUOTE=Coon Danica;1315047]Lykken er en Sommerfuglebusk…sagde Mifune :smiley:
Og der sidder hun vagt mange timer hver dag sammen med Domino…især de to ved hvem der kommer på besøg i busken :tihi:…stakkels lille sommerfugl:uha:[/QUOTE]

Her vogter Rhys også ved den al den tid, han er ude. Selv i regnvejr viger han ikke fra den - og nej, den holder ham ikke tør :dokdok: Jeg har nu et par gange hentet en drivende våd kat ind…

I går… Han er godt skjult under busken.

[QUOTE=Lykke;1315050]Her vogter Rhys også ved den al den tid, han er ude. Selv i regnvejr viger han ikke fra den - og nej, den holder ham ikke tør :dokdok: Jeg har nu et par gange hentet en drivende våd kat ind…

I går… Han er godt skjult under busken.[/QUOTE]

:høhø:
Mifune og Domino sidder også derude i regnvejr…de er som besatte af den busk :høhø:
(jeg henter dem altså ikke ind…de må lide i vejret hvis de vil fange sommerfugle :tihi:…men…det er godt nok utroligt så mange sommerfugle der kommer…den må virkelig dufte langt og godt for de smukke insekter :smiley:

Mifune og Domino sidder også derude i regnvejr…de er som besatte af den busk :høhø:
(jeg henter dem altså ikke ind…de må lide i vejret hvis de vil fange sommerfugle :tihi:…men…det er godt nok utroligt så mange sommerfugle der kommer…den må virkelig dufte langt og godt for de smukke insekter :D[/QUOTE]

Jeg bliver nødt til at hente ham… Kan slet ikke have, at min lille bitte Rhys bliver så våd :ups:

Han er forresten fyldt to år i dag, men er stadig min lille krammekilling :hjerte:

[QUOTE=Lykke;1315055]Jeg bliver nødt til at hente ham… Kan slet ikke have, at min lille bitte Rhys bliver så våd :ups:

Han er forresten fyldt to år i dag, men er stadig min lille krammekilling :hjerte:[/QUOTE]

Kyllemor :høhø:

Her ved jeg at de kommer ind når det er mørkt og sengetid…for så er der ingen sommerfugle :høhø:

Sort snak

(og så er Fritzz altså bevis på, at man sagtens kan få gode billeder af sorte katte :inlove:)

[QUOTE=Løvehjerte;1315066]Sort snak

(og så er Fritzz altså bevis på, at man sagtens kan få gode billeder af sorte katte :inlove:)[/QUOTE]
Lækre labre Fritzz :inlove:
Men som jeg har sagt før, så er du også god til at tage billeder :ok: