Kattebilleder December

Her er der ingen der respekterer noget som helst, når rally indtræffer :crazy_face:
Men de hænger alligevel ikke i lamperne :joy:

1 Synes om

Det er hårdt at være killing :smiley:

16 Synes om

Taget i aften, første gang alle 3 ligger sammen, fra oven, Mascot, Aicha og Lasse.

Så kom Mercedes også på, som den nederste i billedet.

13 Synes om

Der sker da lidt :rofl:, en held det ikke er samme kat det hele :crazy_face: :yikes: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Med venlig hilsen

Sikke skønne billeder , plejer de ikke og kunne være sammem

Med venlig hilsen

1 Synes om

Fiskekatten… :slight_smile:

Bastian, 04.12.2022

17 Synes om

Jo jo, det plejer bare ikke at ligge sammen.

1 Synes om

Rufus :blue_heart:

19 Synes om

Han må da være god til at høre efter hvad der bliver sagt med de lyttebøffer :thumbup:

1 Synes om

Det blik der… :love:

2 Synes om

Tour De France hygger i fodenden af sengen. Det er snart sidste gang - på søndag går turen endelig til Island, efter det langt om længe lykkedes at komme i mål med importtilladelsen! Det bliver godt nok vemodigt…

19 Synes om

Ikke specielt meget :wink::wink:

1 Synes om

21 Synes om

Uskyldigheden selv

Få min. forinden, bed han min hånd, så helt uskyldig er han ikke

Jeg var dog selv skyld i det, fordi jeg ikke var opmærksom på at han var overstimuleret. Jeg havde lige klippet hans klør og selvom han ikke som sådan har noget imod det, skal der ikke så meget til bagefter, før han reagere. Så kan jeg lære det.

17 Synes om

ZigZag i vinduet - som regel kigger hun ud, men ikke i dag.:slight_smile:

19 Synes om

God weekend til alle siger Nalle

19 Synes om

Flyttekasserne blev leveret i dag

Frida var ikke så tilfreds med at blive vækket

De fire nye senge, jeg købte på Middelfart udstillingen, har de endnu ikke taget i brug, men en stak flyttekasser… :rolleyes2:
Det skal nok blive en fest :hopla:

21 Synes om

Fotografen på udstillingen i Oss, Holland fangede dette billede af Frederik om lørdagen.

Han bliver altså pænere og pænere med alderen. :lovelove:

Måske ender han med at blive en nogenlunde pæn Korat. :tihi:

21 Synes om

Jeg har ikke lært fejlene endnu på korat racen, så jeg syndes altså Frederik, er en flot korat kat :star_struck:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Frederik er en flot kat, men set med Koratøjne, så er han alt for lang alle vegne. Specielt næsen og benene. Han er ikke fladpandet nok og han mangler sølvskær, så derfor er hans farve for mørk.

2 Synes om