Man klumper sig sammen ved radiatoren
Uhh det ville jeg også gøre med mine katte…hvis ikke jeg var på arbejde.
Dejlige, dejlige katte - men altså hende Kis, det blik kan da smelte en sten
ÅH den røde der ligger på stolen
Tusind tak Ja det er et eller andet over hende, der gør man bare s
Tusind tak Det er vores hankat Benn, som vi længe har måtte lade gå for sig selv, da han ville parre pigerne selv om de ikke var i løb og han var meget hård ved vores andre drenge. Men pt ser det ud til de går fint sammen. Dog er de kun sammen når vi er er der også
Kæresten holdte julefrokost i går, og Mille der foretrækker at gemme sig når der er gæster valgte at at gemme sig på en spisebordsstol det meste af aftenen, selvom det betød en ekstra gæst måtte sidde på en træls klapstol og hun syntes tydeligvis det var en meget hård aften
Men da vi først begyndte at grine lidt af hendes splatten ud, så kom hun op og putte ved mig i stedet
Nåh, æseløret har opdaget, du godt kan bruges
Manse er, i modsætning til den resterende husstand, klart fan af vejrskiftet; det her er den 3. han fortærer (indendørs, vel at mærke…) siden i går aftes, hvor vi fik temperaturer på den øvre side af nul…
EDIT: Gulvene bærer så også et vist præg af vejrskiftet, kan jeg se på billedet - tør ikke tænke på hvordan de ser ud i dagslys i morgen…
Fyret var løbet tør for olie i nat og jeg har ikke været hjemme en stor del af dagen, så har først tændt op i brændeovnen ved 18-tiden …
Nedrivningsholdet har åbenbart haft det hårdt i dag og vågner muligvis i fuld vinterpels i morgen
Det er Simba hver gang en dør der ikke plejer at være lukket, bliver lukket
Den lille kat er også klart godkendt af karantænedyrlægen Hendes øjne ser måske nok lidt bekymrede ud, og det er vel naturligt - men halen er oppe, og så er det jo ikke så skidt endda. Karantænestationen er ganske lille, der kan kun være ganske få dyr ad gangen, og de eeeelsker hende allerede
Told you so
Men Marie savner hende…
Der er ikke kommet så mange julestjerner ind til konkurrencen, så vi fortsætter en uge endnu. Husk at have kameraet klar til misser og stjerner i aften
Hmm, det var da en forkert tråd, jeg fik den sat ind i - men nu bliver den stående. Den handler trods alt om kattebilleder