Kattebilleder December

Man klumper sig sammen ved radiatoren :heart:

16 Synes om

Uhh det ville jeg også gøre med mine katte…hvis ikke jeg var på arbejde.

1 Synes om

Se en fin julekat jeg fandt forleden. Ved desværre ikke hvem der har lavet den.

19 Synes om

Kattene har helr klar ondtaget det nye hus og der leges tagfat efter alle kunstens regler :tihi:

14 Synes om

Dejlige, dejlige katte - men altså hende Kis, det blik kan da smelte en sten

:smelter:

3 Synes om

ÅH den røde der ligger på stolen :smelter:

2 Synes om

Tusind tak :heart: Ja det er et eller andet over hende, der gør man bare s :smelter:

Tusind tak :heart: Det er vores hankat Benn, som vi længe har måtte lade gå for sig selv, da han ville parre pigerne selv om de ikke var i løb og han var meget hård ved vores andre drenge. Men pt ser det ud til de går fint sammen. Dog er de kun sammen når vi er er der også :slight_smile:

4 Synes om

Kæresten holdte julefrokost i går, og Mille der foretrækker at gemme sig når der er gæster valgte at at gemme sig på en spisebordsstol det meste af aftenen, selvom det betød en ekstra gæst måtte sidde på en træls klapstol og hun syntes tydeligvis det var en meget hård aften :tihi:

Men da vi først begyndte at grine lidt af hendes splatten ud, så kom hun op og putte ved mig i stedet :hjerte:

20 Synes om

Bobber kan også ligge i bunke :crazy_face:

19 Synes om

Nothing to see here. :grimacing:

20 Synes om

Her går det godt :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Nåh, æseløret har opdaget, du godt kan bruges :heart:

7 Synes om

Finn har efterhånden fået de fineste grønne øjne.

21 Synes om

Manse er, i modsætning til den resterende husstand, klart fan af vejrskiftet; det her er den 3. han fortærer (indendørs, vel at mærke…) siden i går aftes, hvor vi fik temperaturer på den øvre side af nul… :mouse2: :scream: :smirk_cat:

EDIT: Gulvene bærer så også et vist præg af vejrskiftet, kan jeg se på billedet - tør ikke tænke på hvordan de ser ud i dagslys i morgen… :see_no_evil:

13 Synes om

Åh den var virkeligt god, katte bestemthed som kun en kat kan være

Med venlig hilsen

5 Synes om

Fyret var løbet tør for olie i nat og jeg har ikke været hjemme en stor del af dagen, så har først tændt op i brændeovnen ved 18-tiden …
Nedrivningsholdet har åbenbart haft det hårdt i dag og vågner muligvis i fuld vinterpels i morgen :cold_face:

18 Synes om

Det er Simba hver gang en dør der ikke plejer at være lukket, bliver lukket :smiley:

2 Synes om

Lidt af Lasse.
For nogen dage siden.

Fra i aften.

12 Synes om

Den lille kat er også klart godkendt af karantænedyrlægen :slight_smile: Hendes øjne ser måske nok lidt bekymrede ud, og det er vel naturligt - men halen er oppe, og så er det jo ikke så skidt endda. Karantænestationen er ganske lille, der kan kun være ganske få dyr ad gangen, og de eeeelsker hende allerede :slight_smile: Told you so :wink: Men Marie savner hende…

26 Synes om

Der er ikke kommet så mange julestjerner ind til konkurrencen, så vi fortsætter en uge endnu. Husk at have kameraet klar til misser og stjerner i aften :slight_smile:

Hmm, det var da en forkert tråd, jeg fik den sat ind i - men nu bliver den stående. Den handler trods alt om kattebilleder :slight_smile:

2 Synes om