Jeg har indtryk af, at kattene ikke rigtig har så meget imod at jeg ikke er hjemme
Marie har nu været her i 2 måneder (i overmorgen). Sikke en appelsin at få i sin turban - vi er rigtigt glade for hende, og hun virker glad for at være her Hun fik en lynlås i maven for en uge siden, og alt er vel med Marie.
VH
Susanne
Jul hos min søster og svoger og deres kat Lukas. Han er en tilløber som for 6 år siden stod foran deres dør. De originale ejere er aldrig fundet. Tror der er noget Maine Coon i ham for han er kæmpe stor.
Især på det sidste billede er der noget der minder om en Maine Coon … men flot fyr, uanset afstamning
Hvor er de heldige at han gik hen til deres hoveddør.
Utroligt smuk kat
Det føler de også at de var. Og så har han det mest rolige og kærlige gemyt. Han er virkelig en Gentle Giant
Må vist konstantere at vi er kattetosser, den eneste kat vi pt har haft der har leget i juletræet, var da vi havde en chartreux, men nøj vores katte gik til træet i går, så meget at vi valgte at pille den resterende pynt af kort efter at Vickie og familien var kørt hjem ca kl 21
Åh så herligt
tak for billeder og video, nu når stuen skal indrettes så overvej hvor kroge til juletræ skal være frem over, skal være
Med venlig hilsen
Nalle er glad for sin julegave, en fisk der spræller. Men den er også lidt farlig.
Jeg håber i alle havde en god aften
Korrektion: Nu når stuen skal indrettes, så overvej hvor grantræets permanente plads skal være - og overvej et i potte, de andre skal udskiftes ret ofte…
Vores plan var at købe et flot kunstig juletræ til næste år og have stående hele december, da jeg gerne vil have mit georg Jensen ophæng hængende hele julen
Det er da logisk der er jo nogle der har fjernet deres nye allerbedste klatre lege træ, så kan de lige så godt tage en lang lur
Med venlig hilsen
Hvis det er juletræet du mener, så står den i stuen endnu, bare uden pynt.
Kan sige dig er er blevet leget godt og grundig dagen igennem også så den er væltet et par gange. Der er snart lige så mange nåle på gulvet, som på træet
Har de selv tændt for tv’et og taget selfies?
Dog ikke, de accepterede bare meget pænt at min kæreste var den der var hjemme et par dage
Selv Mille, der ellers kun har vil putte i sofaen med mig, ændrede mening
Og få sådan nogle billeder. Må nærmest være mere end guld værd
Med venlig hilsen
Det er det