Kattebilleder Februar

Jeg hjalp lige datteren med lektierne mens jeg børstede tænder… Simba valgte så at være i bad inde i badet :grin:

Min datter tog et screenshot og sendte til mig :smiley:

9 Synes om

Fiona har fået en kasse fra zooplus i dag. Der er bla. 3 Baldrian mus med, og de tiltrækker! :sweat_smile:

13 Synes om

Zzzzz

11 Synes om

Begyndende leg og små vaklende gangarter hos dem alle… små runde pølsekillinger :hjertehop:

22 Synes om

Det er søndag :joy_cat:

17 Synes om

Simba har vidst efterhånden vænnet sig til der er kommet en beboer mere :smiley:

Valdemar larmer sindsygt meget fordi han er ved at ommøblere det hele, men alligevel ligger Simba bare og sover :smiley:

11 Synes om

Sover - tror du kke bare han ligger og venter på sin snack…? :thinking: :smirk_cat: :yum:

2 Synes om

Jeg tror han blev træt af at han ikke kunne få fat på musen :grin:

Ligger på et vådt håndklæde efter mindste manden har været i bad. Kan da næppe ligge godt. :joy:

13 Synes om

Jeg forsøger at få projektet færdigt, så jeg har stort set dagligt fat i det og forsøger at hækle en række om dagen, det er sådan ca hvad der er realistisk på hverdage, med Jeppe i huset :tihi: Det er første gang i de 5 år jeg har hæklet, at et projekt har medført så mange timer med ham så tæt på :hjerte:

Og selvom jeg sidder med benene over kors og ikke under projektet så skal han selvfølgelig putte :tihi:

14 Synes om

Simba mener den gamle seng bestemt må være hans, nu den “væmmelige” kugledyne ikke er i den mere :smile:

10 Synes om

Er tæppet i det mindste til ham så? Nu når han har langt så mange timer i det :hoho:

1 Synes om

Det bliver til deling, men det bliver det vist også rigeligt stort til, i bredden er det i hvert fald omkring 1,8 m :joy:

3 Synes om


Taget den 7. 2
I mandags jeg var ved beimis, legede vi lidt og ellers hyggede med og putte, godt være der er sår på næsen, men det mærker han ikke, for han vil have bolden hele tiden.
Ja legetøj spredt ud over det meste :see_no_evil:

Med venlig hilsen beimis ejer

13 Synes om

Silas og Puffe putter :heart_eyes:

Chardonnay nyder bare livet for sig selv :smiley:

17 Synes om

Lasse prøver at fange en mikroskopisk edderkop der kravler på loftet.

15 Synes om

Efter Emina er død, er Alvin faktisk begyndt at bruge hendes stol meget mere, så nu får den lov til at blive stående, selv om den minder mig om hende.

17 Synes om

Jeg ved ikke helt hvordan det her kan være en komfortabel sovestilling :smiley:

18 Synes om

Mille mente bestemt ikke vi skulle op i morges :hjerte:

10 Synes om

Idag har vi gjort klar til at “køerne” kan komme på græs = lidt mere plads. Foreløbig har de ikke udforsket meget, for man var blevet sulten. Kassen lagt ned så de nu kan kravle ud… hvis de vil. Man har forsøgt at kravle op ad siderne :wink:

20 Synes om