Kattebilleder i april

Mon den er købt til ham ? :yum:

1 Synes om

Ja da Eva, alt der er blødt og kan væsses klør i er til ham og de andre katte :slight_smile:

3 Synes om

Den bette var med ude og sige nat nat til hestene og som altid kommer Kisser os i møde når vi åbner døren og går med over til folden og over i garagen når jeg blander mad til næste dag. Ikke til at tro det var samme kat internatet mente aldrig ville blive tam og fløj i skjul ved mindste lyd. Godt nok ser vi hende ikke om dagen men hver aften er hun som en hver anden sød og snakken kat. :smiling_face_with_three_hearts:


Lige et fra høloftet ved middags tid, der finder man hende altid i dagtimerne.

17 Synes om

Arthur er ikke så bette mere :uha:

23 Synes om

Arthur er en flot kat :heart:

1 Synes om

20 Synes om

Dét er han. Jeg er så spændt på, hvordan han ender. Han er allerede lagt større end selv de store hankatte på hans mors side. Men mon han udvikler samme lækre rundhed :gruble:

3 Synes om

Birk og Arthur har stadig samme interesser…

21 Synes om

Vores News-følger… :wink:


Dushara Cathal Caithlin, 04.04.2020.

18 Synes om

Gal eller genial? Jeg havde nok ikke lagt mig til at sove så tæt på en legende baby :tihi:

19 Synes om

Og det læste jeg så lige i første omgang som “levende”… :thinking: :laughing:

Prøver lige igen med billede vendt rigtigt
EC87B40F-8032-4CC0-ACF8-3438E2493FC7

22 Synes om

Det er endnu værre …

1 Synes om

Det burde være Finn og ikke Fritzz, der havde fået navnet Dirty. :smile: Her er min bette yngstemis efter en tur i haven.

17 Synes om

Sigga og jeg er igen rykket op til mine forældre. Og de gamle har åbenbart shoppet til Sigga, siden vi var her sidst, for de var faldet over denne lille skammel/kattehus i Lidl. “Vi tænkte, Sigga jo ville blive glad for den”, som min mor lidt undskyldende sagde. :grin: Og det blev hun! :hjerte:

22 Synes om

Dem har du opdraget godt :rock:

2 Synes om

Jamen altså sikke et hus - man kan også ligge ovenpå det :thumbup:

Jeg tror, det er Sigga, der har “opdraget” dem :wink: I morges sagde min far endda: “Vi har snakket om, at vi måske skal lave en lille indhegning, så Sigga kan komme ud, når I er her.”

23 Synes om


Det fedeste ved at være ene hane i kurven, er man har gyngen for sig selv :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Mon ikke også nogen gerne vil have et kommende barnebarn til at komme tit. Og så hører mor og kat jo med :tihi:

5 Synes om

I dag er det Mulle’s fødselsdag…Hurra hurra hurra :denmark:
2 år bliver han :grin:

23 Synes om