Kattebilleder i april

Nye billeder fra Aaron. Roelle og Ralph er begyndt at putte rigtigt. :heart:

Tingene i Indien er ikke gode. Siden deres præsident lukkede Indien har Aaron ikke kunnet skaffe mad til dyrene og frisk kød kan heller ikke skaffes, det eneste der kan købes er basis nødrationer og ris. Så i øjeblikket piller han hvad der er af kød ud af nødrationerne og forsøger at fjerne så meget krydderi væk som muligt (marineret) og blander det med ris til dem. Det er ikke optimalt, men det kan det ikke gøres noget ved før butikkerne åbner dernede.

Sammenlignet med tilstandene dernede, så er vi meget heldige at de fleste butikker mm. stadig er åbne så vi kan skaffe diverse ting.

19 Synes om

så sødt :hjerte: det er noget af det vi savner ved at have hund, det sammenspil der er mellem den og kattene :hjerte:

1 Synes om

Dejlige billeder :hjerte:

Men det lyder ikke godt med maden, men der er ikke andet at gøre end det han gør.

Mon det er muligt at sende noget foder til ham? Der er vel ikke lukket for pakker, tænker jeg. Firmaet jeg arbejder hos har en fabrik i Thailand og vi kan sagtens sende varer frem og tilbage.

Jeg kunne sende noget, men han vil ikke få det før Indien bliver åbnet igen. Der er ikke noget der bliver bragt ud pt, ud over det mest nødvendige ifølge Aaron og det er kun i de sidste par dage der blev åbnet for det. Det var en fuld nedlukning før, men der udbrød riots temmelig hurtigt siden nedlukningen kom så pludseligt uden nogen havde en chance for at købe ind. Han prøvede at købe foder online til dem, men alt levering bliver sat til efter karantæne perioden. Han har også prøvet at gå rundt til alle butikkerne dernede, men alt er lukket og han fik tæv af politiet for at være gået ud.

Åh nej, det lyder ikke godt. Ja så er der ikke så meget at gøre. Jeg håber at han holder modet oppe stadigvæk. Det er jo en umulig situation han er sat i.

Han er ved godt mod, bare bekymret for dyrene siden han ved de kommer til at mangle diverse næringstoffer og vitaminer - især lille Roelle der kun lige er blevet pæn at se på efter han tog hende til sig. Vi danskere skal bare være lykkelige for vi ikke har de samme hårde tiltag de har dernede.

1 Synes om

18 Synes om

Mulle var ude og nyde solen i dag :heart:

23 Synes om

Og han ser da i den grad ud til at nyde det :grin:

1 Synes om

Ja, det var lige noget for ham :slight_smile:

1 Synes om

F12A31E2-D2C7-4050-BA52-AADC423232E8 4A93479C-FF1B-4695-867D-12FA74F6B255

Nu fatter han da han skulle tage tæppet og sætte sig i sofaen.

16 Synes om

Formiddagens gear = fuld stop med håndbremsen trukket :hoho:

19 Synes om

Bobber kan også sove i bunke :tihi:

18 Synes om


Luna elsker at få nyt sengetøj på

17 Synes om

Har lige været i haven, sad i et bed lugede og da jeg rejste mig kiggede jeg lige ind i hovedet på denne, kæft jeg fik et chok! Men en sød mis :hjerte:

Gad vide hvor den hører til…må holde øje med om den vender tilbage

17 Synes om


Mindst to på en gang :heart:

19 Synes om

Det må siges at være indbegrebet af skønhed :smelter:

19 Synes om

Og hun kan også finde ud af at hygge og putte :hjerte:

19 Synes om

Sugieh og jeg sidder og nyder en stille morgen. Men så tillader fru Fasan at spankulere lige forbi køkkenvinduet…

Sugieh kan ikke helt blive enig med sig selv, om det fjerkræ er lidt spændende eller bare skal skride i en fart :smile::heart_eyes_cat:

18 Synes om

Lasse i aftes i sofaen.

15 Synes om