Kattebilleder i august 2020

Grøn næse…


Bastian, 28.07.2000

28 Synes om

Havepirat.

21 Synes om

De to her er bare de bedste venner :heart:. Det var jo egentlig meningen at Hipsterbarnet skulle have et nyt hjem når hun ikke var fertil mere, men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at de ikke skal skilles ad.

24 Synes om


:smirk: jeg lære det aldrig, jeg burde bare købe kasser til dem. I stedet for alt muligt fint kradsehalløj

19 Synes om

Nogen tror de er en LP der skal sættes i alfabetisk rækkefølge… :tihi:

18 Synes om

Aften hygge i have sammen med 3 af vores kastrater

16 Synes om

Lad mig gætte - kattemusik…? :thinking: :smirk_cat:

1 Synes om

Ja det må det være. :grin: Lad mig sige det på den her måde, han snakker nok til at kunne indspille masser af plader. :hoho:

3 Synes om

Kattejammerrock :slem:

2 Synes om

Nej dem har jeg på kassettebånd. :grin:

Når man nu VIL ligge på skød, men der er lidt nok med plads, må man jo hænge lidt udenfor her og der :smile:

16 Synes om

Jeg fik denne vandfontæne af @galath i tirsdags … glemte alt om den i et par dage :ups: … men da jeg tog den i brug, larmede den helt enormt meget :hear_no_evil:
Var det derfor, du opgav den Ingrid?
Men jeg har klippet små ‘‘støddæmpere’’ af gummi og sat i spænd under den afsluttende kant (jeg fandt ud af, at det var der den larmede) og siden har LouLou i hvert fald taget den i brug :ok:

12 Synes om

Jeg kan ikke huske, hvad årsagen var - ud over at kattene ikke ville bruge den. Den blå, som jeg har i stedet for, og som i hvert fald Chili godt vil bruge, larmer også, så jeg kender godt papirtricket.

1 Synes om

Her er det kun LouLou der (indtil videre) bruger den, men hun er også den eneste der ikke interesserer sig for vådfoder (som jeg altid blander op med ekstra vand), så hun er nok den der er mest tørstig :flode1:


På den rideskole, hvor Mira rider har de tre misser. Ham her er bare vakker! Han har den længste kastratdelle jeg nogensinde har set, og forsøger ihærdigt at fylde den ud. Det lykkes delvist, for han er så velnæret, at det er svært at vælte i ét hug for at få nus :heart_eyes_cat:

22 Synes om

Ponyo mener forsat hun er staldkat :joy:


20 Synes om

Og Chihiro mener bestemt det nye bygge værk på ungernes værelse er lavet kun for hendes skyld :smirk:

14 Synes om

Selv om man er lille, kan man godt spise sammen med de store :grin: og er da bare total ligeglad selv om der står en og knurre højlydt :grin:

15 Synes om

Jeg er stor nu og vil ud :tihi:

17 Synes om

Ham er der da krummer i :heart:

1 Synes om