Kattebilleder i august

Kløerne skærpes… :hjerte:


Bastian, 31.07.2019

26 Synes om

Her er de lige blevet klippet… vi er bare så lidt enige om det er en god ide og nu flipper hun ud i træet :laughing:

14 Synes om

“De” - er det ikke kun højre øre, du fik klippet i denne omgang…? :uha: :sunglasses:

3 Synes om

Klip et øre og hak en tå … eller et par poter :surrender:

1 Synes om

Mingus :heart: Søde, dejlige, smukke Mingusmand :heart:

20 Synes om

Find Holger… øh Sigga :tihi:

19 Synes om

Dagens billede og så absolut det billede der gør størst lykke :hjerte:

28 Synes om

Er det ham der har været væk @Jeanette?

EIDT: har lige læst andensteds at det er ham… fedt tillykke med det! :smiley:

1 Synes om

Sådan en skidespræller! Håber han sover dybt og længe - godt han kom hjem :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

20 Synes om

Tusind tak :slight_smile:

Det kan ikke sige bedre, han sover desværre ikke længe, han har åbenbare ikke brugt energi nok på de 5 dages springtur trods han hat tabt sig 500g, for han forsøger konstant at parre den ene af vores tøser :argh:

Spændende hvor mange korthalede huskatte, der dukker op i området i løbet af de næste måneder… :sunglasses:

1 Synes om

Ja, det var også min tanke - den er svær at løbe fra, jo. Men nu ved jeg jo ikke, hvordan arvegangen er med de haler :slight_smile:

Det foresvæver mig faktisk, at jeg har læst noget med, at krydsniger får normale haler - men er ikke helt sikker på, om det var KB?
Men den anden version er uanset sjovere… :laughing:

Nå, huskede så kun delvist rigtigt - kan se at det faktisk er dominant, så krydsninger får lange, men deforme haler…

1 Synes om

Husk at FIV og FeLV mv. kan smitte gennem spyt og blod etc. dvs via bid og parringer, så hvis I ikke allerede har lukket ham for sig selv, så ville jeg nok gøre det til I havde fået lavet blodprøver for lige det :slight_smile:

Men hvis han nu bare er gået direkte efter sit bytte …? :gruble:

2 Synes om

Visse, vasse - så havde det sgu’ da ikke taget så mange dage…! :pouting_cat: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

De flest killinger vil have normale haler med knæk og krøller enkelte haler vil måske være lidt kortere, men ingen med en korrekt bobtail hale.
Da jeg var rundt og dele sedler ud fik jeg faktisk snakket med alle. i en radius af 5 km fra vores hjem er der kun 2 med fertile katte

han er selvfølgelig skilt fra de andre og vi har testen i tankerne, når vores dyrlæge er hjemme fra ferie

1 Synes om

Så har vi haft sidste nat med smuksakken her, nu er hun endelig drægtig og kan komme hjem igen, dag 65 er d 23 august

Farmand er bamsen her

Indrømmer jeg glæder mig så meget til at se hvad de kan lave sammen :heart_eyes:

10 Synes om

Nu må det snart være min tur… :hjerte:


Bastian & Dushara Tatters and Rags, 31.07.2019

17 Synes om