Kattebilleder i februar

Enig med Ingrid. Ham den lille sorte Killi ser bare så skøn ud. :smelter:

2 Synes om

Han har bare sådan en skøn fighterattitude, den lille Smokey. :hjerte:

Og dejlige, smukke Fatboy Finn… :hjerte: Er der noget at sige til, at jeg glæder mig? :hjertehop:

1 Synes om

Et af de nyeste billeder af (to af) mine børnebørn i Norge med deres mor :hjerte: :hjerte:

17 Synes om

Sikke et fantastisk billede. :heart_eyes:

1 Synes om

Ja, det synes jeg også :hjerte: Udover, at jeg synes, killingerne er supersmukke, viser det også meget fint kærligheden mellem en hunkat og hendes børn

1 Synes om

Nu man er blevet ‘mor’ igen kræver det ét billede :laughing:

Så her velkommen til skønne Maggi! :smelter:


Desværre ét knap så godt billede, for hun vil altså nusse og snakke! Så hun står ikke rigtig stille + er helt oppe i hoved på os. :grin: lige som det skal være.

Vi har i de 2år vi nu har haft vores skønne landsted snakket om at give en internatkat, ét godt liv her på landet + vi altså godt kunne bruge en førsteklasses mussefanger med at holde alt lidt i ave i henhold til div. skadedyr. Det følger jo med når man ønsker at bo på landet.

Jeg havde faktisk længe haft ét godt øje til denne skønne internat pige, men hun blev hurtig afsat til en familie inden vi nåede at skrive/ringe på hende. Men da hun så kom tilbage til internatet da hun desværre ikke trives som indekat, trods familien var gjort opmærksom på hun er ude kat med stort ‘U’. Og at hun godt kunne finde på at tisse inde, for hun var lige blevet fikset, men manden ville ikke give det en chance og havde derfor leveret hende tilbage. Og med pålyd at én hankat nok mere var dem :face_with_raised_eyebrow::grimacing: (og lederne kunne fortælle de ikke fik lov at adoptere fra dem af igen.) Nå men lang historie kort, her sad Maggi igen!

53
Så hende måtte vi altså ud og besøge, om hun også var lige så dejligt som hun ser ud på billede. :love: hehe - og svaret har i jo så allerede fået først i teskten. Så mere forklaring behøver jeg vist ikke komme med.

21 Synes om

Tillykke med smukke Maggi - jeg kan godt forstå, at I faldt for hende :smiling_face_with_three_hearts:

Hvordan går det med dine to dejlige piger - den lille må vel have fået navn nu, jeg er altså bare så nysgerrig :grin:

1 Synes om

Mange tak Eva - vi er så glade for hende allerede. :smiling_face_with_three_hearts: Og hun klikkede bare så godt med vores datter, de var slet ikke til at skille ad. Mens vi besøgte Maggi.

3 Synes om

:smelter: Der er én som ikke er helt tilfreds med alle sine bløde sovepladser, næææh sådan en sæk foder er altså meget bedre. :laughing: Og så lå hun stille i ét kort øjeblik så jeg lige kunne få fanget ét bedre billede af hende med mobilen.

52606098_320095935289297_4337759897711017984_n

18 Synes om

Katte har nu engang deres egen mening om bekvemmelighed -dejligt billede af smuksakken på sækken ! :yum:

1 Synes om

@galath @Lovehjerte @Trine

19 Synes om

Smokey har da ikke holdt sig tilbage, da der blev delt ører ud :yum:

Han ligner én man bare har lyst til at holde om og være god ved - ikke at jeg på nogen måde tror, at han har det dårligt, men han ser bare lidt mismodig ud på billedet.

Hvor er han nysselig :wehuu:

1 Synes om

I fremtiden vil jeg gerne med på listenniver taggede :venter: :wink: Hvor er han bare skøn!!! Hvis jeg nogensindeskal have en siataler skal den SÅ meget være sort med flyvører :smelter:

3 Synes om

Du er hermed kommet med på en tag :wink::+1:

Jamen så ved jeg hvem jeg skal spamme næste gang der kommer sådan en :wink::wink:

2 Synes om

Og kysselig :hjertehop:

1 Synes om

Han er bare skøn :ok: - og hvor er det nu liiige, jeg har set det udtryk før…?? :thinking::yum:

billede

1 Synes om

:klappe:

Hans søster skal faktisk hedde Yoda i sit nye hjem :tihi:

2 Synes om

Hun har jo så oven i købet også den (næsten?) rigtige farve… :wink::grin: