Kattebilleder i februar

I får lige et af vores andet kuld også

29 Synes om

Det blæser og rusker … det er halvkoldt og kedeligt …
så hvad har et par burmesere at lave :thinking: hvor mon de opholder sig :thinking:

De nulrer og putter i den varmeste, blødeste seng de kan finde, stor nok til dem begge inkl et ekstra blødt tæppe :hoho:


20 Synes om

Lækkerpelsen i morgensol. :hjerte:


Dushara Tatters and Rags, 18.02.2020

26 Synes om

Dejligt at være hjemme igen
:grin: Tøsen har hængt på mig siden vi ankom :grin: mon hun har savnet mig :heart:

15 Synes om

Inspireret af Evas tråd med Simons cat, vil jeg lige dele denne video af min lille bølle som har en fest med at vores have er oversvømmet…

20 Synes om

Lillefis som pelsabe :heart:

22 Synes om

Han lider da ikke af vandskræk, den smukke lille fyr :smiling_face_with_three_hearts:

Tak for en herlig video :tak:

2 Synes om

Han går bestemt ikke ned på hårpragt - smuk er han :heart_eyes:

1 Synes om

Mange tak for din søde kommentar :smiley: Nej, han sætter godt nok en del lige nu, og han gør det svært for mig at lade ham blive hjemme fra udstilling i Kolding :smile:

3 Synes om

Hvorfor skulle han blive hjemme - har du andre, der skal med ?

Jo, ser du. Jeg går altid steward. Både fordi det ville føles helt forkert at lade være, og også fordi det hjælper på den slunkne økonomi.
Lige nu er jeg en smule i underskud af overskud :wink: Mingus, min somalimand, er blevet topkat og skal med for at blive fejret :hjerte:
Det vælter lidt mit læs, at der skal være parallelbedømmelse, for så skal jeg være mere væk fra min dommer, end jeg bryder mig om :wink: Så jeg har min “egen” dommer, jeg skal finde katte til, organisere osv, 2 enkeltbedømmelser, 1 muligt BIV, 2 NOM og 1 parallelbedømmelse. Det bliver muligvis en smule for meget :slight_smile:

Sig endelig til, hvis det var helt sort :smiley:

2 Synes om

Nej, både han og resten af hans søskende har et ret godt forhold til vand. Hans ene bror præsterede flere gange at gøre mig selskab i brusebadet dengang han stadig boede herhjemme :grin:
Så da Chardonnay den ene aften kom pjaskvåd ind fra haven,var jeg jo nødt til at bevæbne mig med kamera og gå med ham ud og se hvad han havde gang i. Det kom der så den der video ud af. - nu har jeg fast et håndklæde liggende ved havedøren, så det værste kan blive tørret af når han bliver lukket ind :pote:

11 Synes om

Du forklarer det helt fint - jeg kan godt følge med. :grin:
Man skal jo heller ikke gabe over mere end man kan klare og det lyder til, at du får rigeligt at se til på udstillingen.
Men der kommer vel andre udstillinger hvor smuksakken kan føre sig frem? :star_struck:

2 Synes om

Præcis :smiley:
Mja og mjoo. Når man har en pelsrace, så er det bare ekstra fedt at tage sin kat med, når pelsen er til det. Den forsvinder nemlig lige om snart, og så står man tilbage med en kat “i bikini” :wink: Der er bedre muligheder for at godt resultat, når man udstiller en kat, som er i lækker kondition :slight_smile:

Oven i det, så ville det da være synd at lade selskabspapegøjen Mingus sidde alene i et bur :stuck_out_tongue: Iiiih…

3 Synes om

Jeg har en lillle fornemmelse af, at pelsbomben kommer med …… :blush:

2 Synes om

Jeg venter lige og ser, hvor mange grunker der kommer tilbage i varmepenge :wink: og om pelsen holder :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Go’nat herfra, kan I sove sødt alle sammen :blush:

21 Synes om


Lidt aftens ræs og leg i hele hytten :smiling_face_with_three_hearts: de katte elsker alt børnelegetøjet :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 Synes om

Og vice versa … Emma havde ikke fået noget legetøj med i weekenden, så jeg måtte på jagt i kattenes legetøjskasse efter noget hun kunne underholde sig med :tihi:
Så længe der var noget der raslede, var det et hit :rock:

8 Synes om

Theodoristen er i den grad gået kold midt på bordet midt på dagen.

Han er ineffektiv som assistent!

12 Synes om