Asti synes det er dejligt når mor får roser godt jeg har et sted at sætte dem væk ellers holdt de ik længe her i huset:ok:
Angelina klæber til mig fordi der er noget nyt og farligt i “hendes” køkken

Asti synes det er dejligt når mor får roser godt jeg har et sted at sætte dem væk ellers holdt de ik længe her i huset:ok:
Smukt billede af Asti og de fine roser!!!
Jeg synes virkelig Herbert er fin. Så ham på FB tidligere idag, og udover de smukke grønne øjne han pt har (og forhåbentligt beholder), så synes jeg også bare han er lige “tilpas”. Tydeligt elegant og trekantet, men uden den der voldsomt ekstreme trekant og øre-placering og -størrelse, som mange har som fuldstændigt forvrænger deres øjenform også Og ser heller ikke ud til at han har de meget dybtliggende øjne, som ses på alt for mange siatalere nu om dage
Tak Herbert har været min personlige favorit hele vejen igennem. Jeg synes nemlig også at han er lige som jeg foretrækker mine siatalere. Ikke for ekstreme men heller ikke at forveksle med andre racer. Han måtte godt have lidt mere ovale øjne, det er det eneste jeg lige kan finde på ham. Men jeg er meget tilfreds med ham. Det er hans nye ejer også, han glæææder sig til at det her giardia pjat er overstået så han kan få ham over.
Vanadia, som umiddelbart ved første indtryk virker lidt forsigtig… og det er hun også… de første 30 min, så er hun ligeså meget laban som resten! Lille sweetheart
Hvor er hun kær - og det var da en usædvanlig farve hun har - hvad kaldes den?
Tak for de pæne ord Eva . Hun er sort tortie, men i den kolde del af farveskalaen. Far giver kolde farver videre.
Dejlige
Billedet er ikke ligefrem skarpt, men I kan se, de havde en fest. Birk klukgrinede helt nede fra maven, og stak i et hyl, de par gange, Arthur stjal drillepinden
Det er sgu’ da til at blive helt varm om hjertet af - på både Birk’s og Arthur’s vegne…
Tak
Det er så fantastisk at have et par katte, der vil Birk så meget. Otto var her jo allerede, men Arthur var tydeligvis den helt rigtige at få ind
Dagplejen var på besøg i dag, og Arthur smed sig midt mellem de to fremmede drenge og slappede af. Så de klappede og snakkede med ham
Han ser ud til at kæmpe godt imod - så mon ikke han klarer sig ?
Men I skulle nu passe på med at have sådanne livsfarlige ting liggende, når der er dyr i huset