Kattebilleder i februar

Nårh Mulle :heart:
Var hajen lige ved at spise dig…sagde Alvin :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Godt med lidt trøst, når man lige har været i livsfare :smile:

1 Synes om

Nemlig :laughing:

Ingrid ser alt :grin:

Jeg har aldrig før tænkt over dette…Mulle’s hale er syet på via en lap :laughing:
Jeg har jo mest bare lagt mærke til hans overskæg…men nu, nu kan jeg da godt se at vi skulle have haft ham meget billigere når halen bare er hæftet på via en lap :joy:

17 Synes om

Jeg tænkte nøjagtigt det samme “Den hale er lappet på” :face_with_hand_over_mouth:
Men smuk det er han :heart_eyes:

1 Synes om

Det er ikke sikkert, du så tit fanger ham fra lige præcis den vinkel der :hoho:

1 Synes om

Nå, der skal vist ikke reddes seng i dag… :hjerte:

18 Synes om

Senge er og bliver bedst uredte :rock:

:pote: Asani

1 Synes om

3 Europeer studere naboens dejlige hund Sofia :slight_smile:

17 Synes om

I forhold til at Skofus generelt ikke gider putte med andre katte - og han synes at Chardonnay er lidt irriterende, så er det overraskende ofte at man finder dem sådan her :smile:

22 Synes om

Jeg er kattesitter i denne weekend, det er så hyggeligt.

18 Synes om

Kvalificeret regnskabs hjælp

15 Synes om

Blander man sig i regnskabet, ja så hedder det tvangs vask

15 Synes om

You are being watched! :hoho:

19 Synes om

Jessie har været med oppe på 1.salen og udforske, (uden de andre) det tog hun i stiv pote :hjerte: her har hun fundet en god udsigtspost efter at alt var blevet undersøgt:

19 Synes om

Hun skal nok snart finde ud af, at hun er havnet i et katteparadis. :heart_eyes:

1 Synes om

I får lige en masse billeder af Yoyo… Det var godt nok umuligt at få billeder af den kat, for hun hopper ned HVER gang, man liiige skal tage billeder af hende…Det skal man vist være to om… haha :smiley:

Det sidste billede er mit ynglings…

21 Synes om

I går kiggede Rags og jeg gamle videoer med Snehvide. Han kunne tydeligvis godt genkende hende… :hjerte:

Dushara Tatters and Rags, 23.02.2020.

22 Synes om

Wauw nogle flotte billeder af en super smuk dame :heart_eyes:

Er det bare mig, der aldrig har opdaget det før, eller har du pludselig fået nyt navn, Elisabeth?

HeroldDesigr

En anelse svært at udtale, måske - men det skal vi jo heller ikke :wink:

1 Synes om