Kattebilleder i januar

:grin:

16 Synes om

Hehe, hvor lang tid fik de lov at sidde @Coon_Danica

1 Synes om

2 minutter :sweat_smile:

3 Synes om

Sååå dejligt med lidt sol :grinning:

18 Synes om

Her sker der ikke så meget :laughing:

16 Synes om

Alexander von Hyldeløve

og set fra neden…
:wink::smile:

24 Synes om

Det er faktisk bare pels :tihi:

18 Synes om

Utroligt, som den pels ligner Luis :tihi:

2 Synes om

Hvor er han altså bare dejlig, den lille fluffball :smelter:

1 Synes om

Ja tak, så blev der endelig ro! Der har i den grad været forår i luften idag. Mira (billedet) og Juliet har tæsket rundt med knækhale stort set hele dagen, de har nærmest været fuldstændige kulrede. Nu har de endelig lagt sig ned, Mira øver sig lige lidt på sit “evil queen” look… jeg tror hun sover lige om lidt :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Er det Alexander, fra dit A-kuld? Ham der sad så fint i midten på et fællesfoto som killing og vinkede så sødt med poten. Nej, det er da ikke ham, der er blevet SÅ stor, er det :thinking:

Yups det er den lille vinkekat i midten af a-kulds billedet :wink:

Han lægger godt fra land og er som 5,5 mdr næsten lige så stor som hans mor. Nu er hun ikke verdens største, men alligevel.

Han er urimelig snotkæle og en megadrillepind - lige som en killing skal være❤

Hygger sig sådan sammen med Joy.

15 Synes om

Hold nu op!! Han er godt nok allerede blevet en stor basse-dreng, og hans farve er blevet så meget mere intens :smiling_face_with_three_hearts: Hvor er han dog smuk, kan godt forstå, han måtte blive hjemme. Jeg er vild med ham :hearts:

Tak! :heart_eyes:

Og ja han bliver mørkere som tiden går, men det er helt ok med mig.

Han og Joy er med begge dage i Skanderborg i næste weekend, kig forbi og grams på dem. Jo mere grams jo bedre siger de begge to :wink:

3 Synes om

Han er også bare flot jo mørkere, han er blevet, men jeg var ikke klar over, at farven kan ændre sig så meget fra killingestadiet og til nu :smile:
Det må være udstilling, du tænker på. Åh, desværre er min weekend allerede booket med aftaler, det kunne ellers have været spændende at møde både ham og dig :grinning:
Må jeg spørge til, hvor meget han vejer pt?

1 Synes om

Han vejer 4,4 kg - vist meget normalt

2 Synes om

han er nu en lækker dreng også selv om typen er helt forkert :crazy_face:

Ja, jeg mener stadig det er for dårligt, at I har solgt mig så grim en kat til udstilling :klappe:

2 Synes om

Det må jo være en ommer :rofl:

Mon vi bliver grinet ud af hallen i Skanderborg på lørdag når vi møder op med ladeporten til højre?

18 Synes om